Gå til innhold

Team Aylar - Linni ute med "singel"!


Jennifer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff og huff og atter en uffeluff. Jeg vil heller høre på my boobs are ok istede for denne talentløse manøveren.

 

Edit: Etter å ha hørt igjennom hele sangen, må jeg si. OMFG! Er det i det hele tatt mulig å drite seg selv og landet sitt så hardt ut? Jeg mener, har de i det hele tatt hørt igjennom tracket før de sendte de ut på tuben og gud vet hvor i verden de sitter å ler av denne tragiske sammensveisingen av myggolje og silikon. Gi meg en sjanse til å tørke tårene før jeg fortsetter. Jammen, det er da helt utrolig hvor disse puppe damene skal ta av nå for tiden? "My boobs are okei", allright den var nå i det minste litt selvironisk, men dette?

Selv syns jeg ikke dama var noe å se på heller, for et ludder var det første som slo meg.

 

Gi oss tilbake Mozart! Han har i allefall ikke pupper.

Endret av QBab
Lenke til kommentar

jeg blir så irritert og forbanna nå på sanger som dette. det er en skam syns jeg.... hun får sjansen til å komme ut med en sang og video men når det er masse andre bra artister her i norge som ikke får kommet dit.... samme gjelder lene alexandras låt

"my boobs are ok"... dette spiller på ren sex og utseende. at folk i det hele tatt kjøper noe søppel som dette skjønner jeg ikke...

 

jeg syns det er mange andre som hadde fortjent sjansen bedre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...