Gå til innhold

Team Aylar - Linni ute med "singel"!


Jennifer

Anbefalte innlegg

Huff, det er muligens ment seriøst men det virker som en utrolig dårlig parodi. "Parodien" var ikke en gang morsom, den var bare tragisk.

 

Som å høre smurfehits på LP med ujevn motorhastighet. Silikoninnholdet er vel også på nivå med de små blå figurene. Mulig hun kunne sunget renere hvis hun ikke hadde halve ansiktet lammet av botox.

 

Huff, jeg håper ikke radiokanalene føler seg fristet til å sende ut dette lydsøppelet på sine kanaler.

 

Om ikke det var nok så ser jo videoen tragisk ut. Her håper jeg Christer Falk blir den eneste som kjøper eksemplarer av singelen. Det oser nille-kvalitet av hele låta og videoen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, for det første. Bakgrunnsmusikken sugde!

 

2. Svakere stemme skal man lete lenge etter, høres ut som ei 12-årig jente som synger med originallåta men er for sjenert/lat(?) til å gi alt.

 

3. Æsj for en stygg hudfarge, kan ikke tro at noen synes hun er deilig.

 

Grusomt cover med en ekkel dame! Håper ikke dette sendes på TV

"My Boobs Are Okay" ftw over dette skvipet.

Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke spesielt fan av originallåta, men den låter virkelig som et mesterverk sammenlignet med dette. Er heller ikke spesielt fan av sololje...

 

Christer Falk har jo gjort mye tvilsomt tidligere. Meget mulig han tok en spansk en med tanke på rettighetene til originalen...

Lenke til kommentar

Det eneste hun er kjent for er vel å ha vært sammen med han femi-kladden fra Big Brother (Kristian), og for en dårlig sexvideo som tilfeldigvis ble "stjålet" og spredd for flere år siden.

 

Stemmen hennes høres ut som en av smurfene som synger.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

bare jeg som husker tiden da vi lo av alle de dårlige hit'ene de hadde i østeuropa og den dårlige popmusikken som lå mange år bak oss, nå viser det seg at det var vi som lå bak dem, når vi greier trykke ut "musikk" som dette i 2007.

 

flaut å være norsk for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...