Gå til innhold

Andre som hater James Blunt og Keane o.l


Robocoop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flyttet fra Musikkritikk til Musikk.

 

Må også minne om:

 

1. Alle har rett til å like den musikken de liker uten å blir angrepet personlig for det.

A. Diskusjoner om artister skal dreie seg om musikken/opptredener med mere, ikke om artistens tilhengere på eller utenfor forumet.

B. Tråder/poster opprettet for å latterliggjøre andres musikksmak eller favoritter regnes som trolling og vil blir stengt/slettet.

Lenke til kommentar
Fryktelig musikk. Jobber du et sted med radio, så er dette musikk man hater. Intenst.

 

Radiostasjoner i England nekter å spille Blunt fordi lytterne blir irritert.

 

Innsmigrende føleri og pompøs møkk.

9284815[/snapback]

 

Dette er musikken man hater? Hvordan kan du si det når det sikkert bare er deg som hater den? Du snakker kun for hva du mener. Det er da ingen selvfølge at alle folk hater det.

 

Radiostasjoner i England nekter å spille Blunt fordi lytterne blir irritert??

 

Har du noe bevist på dette? Slik at det du kommer med er troverdig?

Lenke til kommentar
Smaken er jo som baken når det gjelder musikk så denne tråden blir jo egentlig uten mål og mening da.. :hmm:  :thumbdown:

9296503[/snapback]

 

Poenget er at denne tråden egentlig ikke har verken mål eller menning. Han kommer å påstar noe han egentlig ikke burde uttale seg om. Han har heller ingen troverdige bevis på at engelskmenn klager til radiostasjoner når de får høre denne musikken.

Lenke til kommentar
Poenget er at denne tråden egentlig ikke har verken mål eller menning. Han kommer å påstar noe han egentlig ikke burde uttale seg om. Han har heller ingen troverdige bevis på at engelskmenn klager til radiostasjoner når de får høre denne musikken.

9296546[/snapback]

 

... James? :dontgetit:

 

James Blunt, Keane et cetera er helt okei for min del, men litt platt og kjedelig i lengden. Radio er uansett for homofile.

Lenke til kommentar
Han har heller ingen troverdige bevis på at engelskmenn klager til radiostasjoner når de får høre denne musikken.

9296546[/snapback]

http://www.google.no/search?hl=no&q=james+...=S%C3%B8k&meta=

 

http://www.chartattack.com/damn/2006/05/2905.cfm

 

http://uk.news.launch.yahoo.com/dyna/artic...tml&e=l_news_dm

 

 

Min personlige mening om James Blunt: Kjedelig, masete og usedvanlig lite gripende.

 

Min personlige mening om Keane: En lite spenstig gjeng, som minner skuffende mye om Coldplay. Men såvidt jeg husker har de gitt ut et par greie poplåter.

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar

på jobben dundrer og går radio exact (hamar) hver jævla dag, for det er den eneste kanalen som går inn der. må være den mest bedritne kanalen i hele norges langstrakte land. vet ikke alt hva som spilles der, men det spilles opp igjen og opp igjen og opp igjen og opp igjen........... da spesielt hylende kvinnfolk som rihanna, beyonce ol.

 

vurderer å stikke to skrutrekkere inn i øra snart

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

åååh, jeg HATER James Blunt og alle de andre som er helt like -.-

Jeg blir deppa når jeg hører på det.. Jeg orker ikke stemmen til slike folk. (ja, jeg synes det er en spesiell stemme. sånn som jeg ikke klarer å høre på.)

(nei, jeg kommer ikke på de andre navnene, jeg gidder ikke huske de, vett :) )

 

Keane, har fine sanger da.. :)

Oasis også (bare sier det, hvis noen andre liker Keane, så kan de høre på Oasis også xD)

 

Jeg lurer litt på hvordan disse to havnet i samme tråd..

menmen..

 

~Smaken er som baken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...