Gå til innhold

Den beste frysepizza som er å oppdrive.


Anbefalte innlegg

Må dele denne erfaringen, men jeg har nå kommet over den beste frysepizzan til dags dato. (litt subjektivt dette, samt jeg elsker italiensk pizza)

 

Fruen hadde bare rasket med seg noe på Rimi, som en kunne ha på Hytta eller noe. Dette er Euroshopper sin Margarita-pizza til kun kr 12 pr stk. Dette er en italiensk pizza (faktisk laget i Italia) med italiensk type bunn der fyllet er kun Tomatsaus og mozerella-ost.

 

Jeg var sulten, så jeg måtte ha noe mat kjapt og hentet denne fra fryseren. Var skeptisk da den ser ganske så simpel ut i sin plastemballasje, men hev på litt skinke og hev den i ovnen (kun 5 min på 250grader). Må si at den så bra ut i stekt tilstand og fikk bakoversveis da jeg satte tenna i den. Bunnen smaker som italiensk, nydelig tomatsaus og ost. Nærmeste restaurantpizza jeg har kommet i når det kommer til frysepizza. Langt bedre en Dr. Oetker som jeg trodde var best før.

 

Denne blir nå fast i vår fryser, så er det bare å hive på noe diverse fyll ved steking.

 

Anbefales på det sterkeste. :thumbup:

 

Smak og gi tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fordelen med kun tomatsaus og ost, er at man kan slenge på det man har lyst til. Serranoskinke og ruccola den ene dagen eller noe annet? Pepperoni mm den andre. :yes:

9272891[/snapback]

 

 

Ristede pinjekjerner, bøffelmozzarella, tomater i skiver og fersk basilikum - yummeh

 

Bare ikke legg på for mye ekstra fyll, da blir pizzaen fuktig og slapp.

Lenke til kommentar

den fra euroshopper må være den værste pizzaen jeg har prøvd og big one classic var heller ikke noe (lite fyll). De middels gode er dr oteker samt granddiosa (pga bunnen som får en pappsmak hvis man ikke får stekt den skikkelig, men pluss for mye fyll). La mia tror jeg det var, synes jeg var brukbar.

Lenke til kommentar

Aj aj aj! Nok en Grandiosa skeptiker. Neida, bare kødder. Har selv prøvd denne med blandet hell.

 

Jeg og noen kamerater kjøpte den og fylte på med alt fyll som var og oppdrive. Noe som resulterte i en pizza med eplebiter på. Ikke og anbefale.. Men hvis du klarer og kontrollere deg og styrer unna diverse(den kvikklunsj biten der er sikkert digg på pizzaen) scenarioer, er den absolutt og anbefale!

 

Mine personlige favoritter om dagen er den ristoranten med sånn mozarella og pesto på, og den big one'n som har pepperoni og ananas på!

 

Enough said. Løp og kjøp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...