Gå til innhold

Ship Simulator 2008

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har nettopp installert SS2008 så skal jeg starte det, så ser jeg introen og etter den fisherman-reklamen så klikker hele greia å slår seg av så kommer det bare ''QuestViewer.exe har et problem og må lukkes''

så står det send feilrapport å ikke send!

Kan det være at jeg ikke har 3d kort?

eller hva er feilen..? :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei. Har nettopp installert SS2008 så skal jeg starte det, så ser jeg introen og etter den fisherman-reklamen så klikker hele greia å slår seg av så kommer det bare ''QuestViewer.exe har et problem og må lukkes''

eller hva er feilen..?  :cry:

9264136[/snapback]

Da du sier 3d-kort tenker jeg du mener skjermkort, og jo, det har du. Jeg hadde samme problemet med demoen, aner ikke hvorfor...

Skrevet (endret)

eller hva er feilen..?  :cry:

9264136[/snapback]

Da du sier 3d-kort tenker jeg du mener skjermkort, og jo, det har du. Jeg hadde samme problemet med demoen, aner ikke hvorfor...

9264261[/snapback]

jeg sa at det var meg bare for og gjøre det lettere, men jeg har hjelpa onkelen min med spillet, vet ikke hvilket skjermkort han har..?

Men han lurer på hvorfor det er sånn, han liker sånne spill, så det er synd det ikke virker :ermm:

Endret av Thomas1992

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...