Gå til innhold

Conan er utsatt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er forsåvidt enig i at dersom et slikt spill skal lykkes, så må det være så feilfritt og smooth som mulig. Derfor er det i alles interesser at det blir utsatt. Det er spillerne det går utover, men sett fra Funcoms ståsted er det langt bedre enn at spillet feiler å møte kravene til massene. Og de er ikke små for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Da har vi vel World of warcraft - Wrath of the lich king og Warhammer online ute før AoC, noe som muligens får folk til å heller gå for en av de

9247704[/snapback]

 

trior ikke expansions til wow er så aktuelle for og tiltrekke nye brukere, litt kanskje men det er vel heller warhammer online som er utfordrern, men jeg så en vidoe av det og der ser veldig wow look alike.. med dverger og orker osv, men vi får se... jeg tror conan appelerer til en helt spesiel elite :p

Lenke til kommentar

"Intet er nytt under solen".. sang Åse Kleveland (ex-ministeren ja) i Grand Prix en gang.

 

Alvorlig talt:

Dette har jeg ventet på. Dette spillet er - for den som følger med i klassen - tiltenkt å bli flaggskipet til selskapet for en tid fremover. Og spillet er også tenkt å videreutvikle og introdusere flere finurlige detaljer for denne typen spill..

 

Personlig er jeg tilfreds med utsettelsen: Kanskje vi slipper enda et spill som kommer ut samme dag som en patch på 1 giga. Det er en detalj mange glemmer -- også når det gjelder spill: TTT, .. Ting Tar Tid!

 

Det er uansett en ting folkene i Funcom kan lite på: Kundene blir bare ENDA flere hvis et spill blir utsatt. Det gir omtale, og dermed mere spenning hos massene..

 

Happy gaming! :)

Endret av Helgenen
Lenke til kommentar
trior ikke expansions til wow er så aktuelle for og tiltrekke nye brukere, litt kanskje men det er vel heller warhammer online som er utfordrern, men jeg så en vidoe av det og der ser veldig wow look alike.. med dverger og orker osv, men vi får se... jeg tror conan appelerer til en helt spesiel elite :p

9247727[/snapback]

 

Hverken for å kuppe eller starte denne diskusjonen igjen, men prøv å forstå at det er WoW som ligner på WAR. Games Workshop started på 80-tallet og har pushet fantasy materiale ganske lenge.

Lenke til kommentar
Da har vi vel World of warcraft - Wrath of the lich king og Warhammer online ute før AoC, noe som muligens får folk til å heller gå for en av de

9247704[/snapback]

 

trior ikke expansions til wow er så aktuelle for og tiltrekke nye brukere, litt kanskje men det er vel heller warhammer online som er utfordrern, men jeg så en vidoe av det og der ser veldig wow look alike.. med dverger og orker osv, men vi får se... jeg tror conan appelerer til en helt spesiel elite :p

9247727[/snapback]

 

Tror heller flere expansion packs driver folk fra WoW, men det er nå veldig OT.

 

Selv hadde jeg ønsket at AOC kom nå. Men jeg venter gjerne i 6 mnd. for å få ett mer polert spill, det er det ingen tvil om!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...