Gå til innhold

Hvilken av CSI-seriene liker dere best?


Hvilken CSI-serie liker du best?  

123 stemmer

  1. 1. Hvilken CSI-serie liker du best?

    • CSI (Las vegas)
      78
    • CSI: Miami
      24
    • CSI: New York
      21


Anbefalte innlegg

Som topic sier; hvilken CSI-serie liker du best?

 

Jeg selv liker CSI: Miami best, selv om Horatio er litt teit til tider. Han sjefen i CSI: New York (Taylor-etellerannet), er litt for stiv og kan ikke si jeg liker medhjelperne like godt som jeg liker de i CSI: Miami. Den beste CSI-episoden jeg har sett er dobbel-episoden som Tarantino lagde for CSI Las Vegas. I tillegg er også de episodene med "miniatyrmorderen" for CSI Las Vegas ganske gode.

 

Poll requested.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns CSI (også kalt CSI: Las Vegas) og CSI: Miami er best, men min stemme går til CSI, syns kansje kvaliteten har dabbet litt av med tiden. Favoritt episoden min er dobbel-episoden Grave Danger, som ble skrevet og regissert av Tarantino.

 

Edit: Det er feil i poll, CSI og CSI: Las Vegas er det samme ;)

Endret av Bakke
Lenke til kommentar
CSI: Las Vegas heter forresten CSI: Crime Scene Investigation, ikke CSI: Las Vegas.

 

Miami er bare tull nå, og NY har alltid vært patetisk.

9235336[/snapback]

 

Så du mener at det heter CSI: Crime Scene Investigation? Det er det samme som å kalle det Crime Scene Investigation: Crime Scene Investigation

Endret av Kontorstol
Lenke til kommentar
CSI: Las Vegas heter forresten CSI: Crime Scene Investigation, ikke CSI: Las Vegas.

 

Miami er bare tull nå, og NY har alltid vært patetisk.

9235336[/snapback]

 

Så du mener at det heter CSI: Crime Scene Investigation? Det er det samme som å kalle det Crime Scene Investigation: Crime Scene Investigation

9235373[/snapback]

 

Det heter CSI: Crime Scene Investigation ja.

 

Bare se her.

Lenke til kommentar

CSI: Crime Scene Investigation er det originale navnet på serien.

Og nei, det blir ikke det samme. CSI uttales C S I, ikke Crime Scene Investigation. På samme måte som NSB ikke uttales Norges Statsbaner.

 

NCIS het Navy NCIS den første sesongen. Navy Naval Criminal Investigative Service er like teit som CSI: Crime Scene Investigation.

Lenke til kommentar

CSI LV er vel min favoritt.

Tett fulgt av CSI NY, denne noe mørkere. Noen av episodene av NY har virkelig slått an, men de sliter med å holde kvaliteten til CSI LV.

 

Om jeg ønsker å se CSI folk leke swat, kan jeg se på CSI Miami, men da dette blir for dumt (og kjedelig) i lengden, er det kun noe jeg ser på om det ikke er noe annet som går på tv og jeg må ha underholdning til maten (setter 99.9% av tilfellene på en film i stedet).

Lenke til kommentar

CSI:NY og Vegas, takler ikke Miami.Horatio blir rett og slett en alt for teit rollefigur, alltid huet på skakke og prøver å se tøff ut med solbriller, ser jo ut som mannen går sidelengs.

 

Synes New York er best, som nevnt tidligere i tråden, en mye mørkere og dystrere atmosfære og x10 bedre skuespillere enn i Miami.

Endret av bas
Lenke til kommentar
Jeg sier bare: Gil Grissom

9232585[/snapback]

Kan ikke anna enn å støtte den påstanden.

 

Har fulgt med på CSI:Crime Scene Investigation fra begynnelsen av, og klarer ikke helt la vær å se på det, til tross for at kvaliteten har dalt litt etterhvert som sesongene har kommet og gått (tok seg dog litt opp igjen med miniatyrmorderen).

 

CSI:Miami og CSI:NY er heller ikke dårlige, men ikke noe jeg følger fast med på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...