Gå til innhold

Hvilken av CSI-seriene liker dere best?


Hvilken CSI-serie liker du best?  

123 stemmer

  1. 1. Hvilken CSI-serie liker du best?

    • CSI (Las vegas)
      78
    • CSI: Miami
      24
    • CSI: New York
      21


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei.

 

noen som så CSI episoden på TVNorge ikveld? Går bananas her fordi jeg ikke finner ut hvilken sesong den er ifra. det kan jo ikke værre sesong 8 fordi at den starter jo 27. sept, 07. i usa. så jeg skjønner ingen ting her nå! litt hjelp hadde vært fint:)

 

EspN

Lenke til kommentar

Uten tvil orginalen, men de to andre er ikke veldig langt bak for å si det sånn. Er vel skuespillerne som trekker opp sånn at den første går litt foran ingen som slår William L. Pedersen han er kongen på haugen når det kommer til alle sammen. Men skal jo også sies at alle tre er besatt av meget god gjeng med skuespillere som gjør CSI serien til min lille personlige favoritt :)

Lenke til kommentar
CSI:NY og Vegas, takler ikke Miami.Horatio blir rett og slett en alt for teit rollefigur, alltid huet på skakke og prøver å se tøff ut med solbriller, ser jo ut som mannen går sidelengs.

 

Synes New York er best, som nevnt tidligere i tråden, en mye mørkere og dystrere atmosfære og x10 bedre skuespillere enn i Miami.

9237086[/snapback]

My thoughts exactly!

Lenke til kommentar
CSI:NY og Vegas, takler ikke Miami.Horatio blir rett og slett en alt for teit rollefigur, alltid huet på skakke og prøver å se tøff ut med solbriller, ser jo ut som mannen går sidelengs.

Liker heller ikke han. Han kommer alltid med så mange dumme kommentarer mens han har hodet på skakke. "You know what they say "You lie down with the Devil, you wake up in Hell"."

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...