Gå til innhold

Crazysoccer Manager: HW Edition 07/08


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er litt redd for at jeg har satset litt feil. Lite profiler, men mange stabile fra store lag. Muligens bedre med noen profiler og resten søppel? eller?

9246829[/snapback]

 

Det tror ikke jeg. Jevnt og stabilt med faste spillere, uansett lag, tror jeg er nøkkelen.

9246839[/snapback]

Men så igjen kommer det jo litt på hvordan de som regner poeng er, om de ser seg blind på overstegsfinter o.l. Eller ser helheten og gir spillere som Alonso, Scholes, Carrick, Arteta++ de poengene de fortjener.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er litt redd for at jeg har satset litt feil. Lite profiler, men mange stabile fra store lag. Muligens bedre med noen profiler og resten søppel? eller?

9246829[/snapback]

 

Det tror ikke jeg. Jevnt og stabilt med faste spillere, uansett lag, tror jeg er nøkkelen.

9246839[/snapback]

Men så igjen kommer det jo litt på hvordan de som regner poeng er, om de ser seg blind på overstegsfinter o.l. Eller ser helheten og gir spillere som Alonso, Scholes, Carrick, Arteta++ de poengene de fortjener.

9246862[/snapback]

 

Har du ikke lest reglene?

Lenke til kommentar
Er litt redd for at jeg har satset litt feil. Lite profiler, men mange stabile fra store lag. Muligens bedre med noen profiler og resten søppel? eller?

9246829[/snapback]

 

Det tror ikke jeg. Jevnt og stabilt med faste spillere, uansett lag, tror jeg er nøkkelen.

9246839[/snapback]

Men så igjen kommer det jo litt på hvordan de som regner poeng er, om de ser seg blind på overstegsfinter o.l. Eller ser helheten og gir spillere som Alonso, Scholes, Carrick, Arteta++ de poengene de fortjener.

9246862[/snapback]

 

Har du ikke lest reglene?

9246866[/snapback]

Hehe, nå så. Jeg har selvfølgelig skumlest alt, men regnet med at dette var likt andre spill jeg har vært med på før. Isåfall kan man jo være så kynisk at man bare kjøper ræva forsvarere som ikke får spille. Å en midtbane og spisser som du vet kasserer inn poenger. Eventuelt motsatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Eventuelt kjøpe gode spillere på relativt gode lag som gjør det relativt godt kombinert med spisser som spiller hele kampen og putter en gang i blant?

Lenke til kommentar

Da tror jeg at jeg har gjort mine siste forandringer før det smeller i morgen...

 

Ny keeper, ny høyre back, to nye på midten måtte ha gjøre plass til Scholes og Fabregas og byttet ut Andy Johnson på topp med Benny McCarthy...

 

image2kf6.jpg

 

Har i hvertfall en god keeper og en "grei" midtbane og spissrekke...

Lenke til kommentar

Da har jeg solgt alle spillerene på Termometer, jeg kommer til å spille med Termometer FC. Grunnen til dette var at jeg hadde skrevet inn feil mailadresse da jeg registrerte Termometer laget, jeg glemte passordet og når jeg skulle gjennoprette det kom jeg ingen vei grunnet den feilregistrerte mailadressen. Synes det var litt rart at man ikke kunne trekke seg fra en liga :ermm:

 

Her er Termometer FC's lag som jeg regner med kommer til å stå seg frem til i morgen.

 

 

Robinson

Mellberg - Toure - A. Ferdinand - Carragher

Fabregas - Wright Phillips - Mascherano - Malouda

Torres - Walcott

 

Jeg har som tidligere nevnt ikke tatt hensyn til plasseringer på banen høyre/venstre osv.

Lenke til kommentar

Holder meg bare til crazysoccer. Gidder ikke holde på med to!

 

Forøvrig satt Sun Jihai fra Man City på venstrebacken :) Tror ikke jeg endrer så fryktelig mye mere

 

The Blaxies:

 

D.James

L.Rosenior - A. Ferdinand - S.Distin - Sun Jihai

C. Ronaldo - F.Fabregas - S. Gerrard - D.Zokora

W. Rooney - N.Anelka

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...