Gå til innhold

Crazysoccer Manager: HW Edition 07/08


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde vel ikke satt Nani på laget, siden han kommer til å starte mange kamper på benken i starten av sesongen og bare komme inn på slutten av kamper. Han må da ha spilt 30 minutter for å få poeng, så han vil nok ikke dra inn alt for mye poeng i starten.

 

Ronaldo er derimot et sikkert kort, han var vel den spilleren som ga mest poeng i hele fjor...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg hadde vel ikke satt Nani på laget, siden han kommer til å starte mange kamper på benken i starten av sesongen og bare komme inn på slutten av kamper. Han må da ha spilt 30 minutter for å få poeng, så han vil nok ikke dra inn alt for mye poeng i starten.

 

Ronaldo er derimot et sikkert kort, han var vel den spilleren som ga mest poeng i hele fjor...

9240744[/snapback]

Så da holder jeg en knapp på C.Ronaldo, men spissene er så dyre at Healy var den beste i 5mill klassen...

Lenke til kommentar
Om man har råd til Ronaldo og Drogba/Rooney bør man nesten kjøpe de... Alle tre kommer til å spille fantastisk fotball i år.

 

Jeg valgte Rooney istedet for Drogba, fordi at jeg tror han vil bli suveren i år, og Ronaldo er nok den spilleren til 10 mill som sanker flest poeng.

9240837[/snapback]

Jeg ser kun stats ifra ifjor når jeg velger ut laget, med unntak av forsvaret siden jeg ikke finner skikkelig på de. grr.

Lenke til kommentar
Jeg ser kun stats ifra ifjor når jeg velger ut laget, med unntak av forsvaret siden jeg ikke finner skikkelig på de. grr.

9240864[/snapback]

Hvor er fjorårsstatsen?

 

Kan jo hende at nykommerne spiller som guder, alle mann, men kunne vært greit å se på dem.

9240870[/snapback]

Mine hemmeligheter. Man ser vel stort sett bare assists o.l.

Lenke til kommentar
Om man har råd til Ronaldo og Drogba/Rooney bør man nesten kjøpe de... Alle tre kommer til å spille fantastisk fotball i år.

 

Jeg valgte Rooney istedet for Drogba, fordi at jeg tror han vil bli suveren i år, og Ronaldo er nok den spilleren til 10 mill som sanker flest poeng.

9240837[/snapback]

 

En god grunn for å velge Rooney foran Drogba. United scorer stort sett mer mål en chelsea, så skal man ha offensive spillere som generer mye poeng så er United veien å gå, skal man ha poengen for forsvarspillere så velger man Cech i mål med Terry og Carvalho, der har man ca. 500 poeng bankers i løpet av en sesong.

Lenke til kommentar
Tenk så flaut å ligge på bunn i denne ligaen. Jeg dør hvis jeg ligger sist etter første runde.

9241126[/snapback]

Flott å bli kalt forumets dårligste manager... Men for å gjøre det litt morsomt, vi kan vel si at den som ligger etter en runde må tåle tyn fra de andre som er med fram til neste runde, eller noe sånt. Kanskje at man må ha "Jeg er forumets dårligste manager" i signaturen, så har vi litt å spille om.

 

Den som er best får det selvsagt på motsatt måte.

 

*krysse fingrene for at mitt lag gjør det bra*

 

Edit: Faen så irriterende den jævla Worng login skulle være da?

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...