Gå til innhold

Crazysoccer Manager: HW Edition 07/08


Manx

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Hadde vært gøy å krydre litt ja. "Jeg er for tiden forumets dårligste manager" hadde vært genialt å true bunnlaget med. "Jeg er for tiden forumets beste manager" må selvsagt lederen ha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenk så flaut å ligge på bunn i denne ligaen. Jeg dør hvis jeg ligger sist etter første runde.

9241126[/snapback]

Flott å bli kalt forumets dårligste manager... Men for å gjøre det litt morsomt, vi kan vel si at den som ligger etter en runde må tåle tyn fra de andre som er med fram til neste runde, eller noe sånt. Kanskje at man må ha "Jeg er forumets dårligste manager" i signaturen, så har vi litt å spille om.

 

9241178[/snapback]

 

Enig der :) Det hadde fått frem konkuranseinstingtet litt ekstra i oss som ikke liker å suge så mye i ting at vi blir tyna for det ;)

Lenke til kommentar

Den er jeg med på.

 

Jeg kan jo da også legge inn en tre på bånn sammen med tre på topp i den første posten :)

 

Med en trykkbar link selvfølgelig så når folk trykker på den så havner man i første posten, hvor topp tre og de tre på bånn ligger i i toppen av posten. Jeg kommer vel også til å flytte alle som er med opp i toppen av posten sånn at vi ser hvem som er hvem...

 

 

Kan jo se no sånn ut:

"Jeg er for tiden forumets beste manager"

 

[URL=http://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=327&t=809941&st=0#entry9231452][COLOR=blue][B]"Jeg er for tiden forumets beste manager"[/B][/COLOR][/URL]

 

"Jeg er for tiden forumets dårligste manager"

 

[URL=http://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=327&t=809941&st=0#entry9231452][COLOR=Red][B]"Jeg er for tiden forumets dårligste manager"[/B][/COLOR][/URL]

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Den er jeg med på.

 

Jeg kan jo da også legge inn en tre på bånn sammen med tre på topp i den første posten :)

 

Med en trykkbar link selvfølgelig så når folk trykker på den så havner man i første posten, hvor topp tre og de tre på bånn ligger i i toppen av posten. Jeg kommer vel også til å flytte alle som er med opp i toppen av posten sånn at vi ser hvem som er hvem...

 

 

Kan jo se no sånn ut:

"Jeg er for tiden forumets beste manager"

 

[URL=http://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=327&t=809941&st=0#entry9231452][COLOR=blue][B]"Jeg er for tiden forumets beste manager"[/B][/COLOR][/URL]

 

"Jeg er for tiden forumets dårligste manager"

 

[URL=http://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=327&t=809941&st=0#entry9231452][COLOR=Red][B]"Jeg er for tiden forumets dårligste manager"[/B][/COLOR][/URL]

9241325[/snapback]

 

Legg coden inn i førstepost, så de som taper/vinner finner raskeste veien til den ultimate ydmykelse/glorification.

Lenke til kommentar
Men den som taper hele sesongen må få noe ekstra ille...

 

Forslag?

9241253[/snapback]

 

Hva med å måtte starte hver post som han skriver med et eller annet rart som vi andre finner på når sesongen er over, må da skrive dette fram til neste sesong er i gang...

 

Blir kanskje litt drøyt, men å ha det i signaturen er jo en mulighet...

 

Edit:

 

@Stonemeister: Det vil bli gjort :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Får håpe at jeg klarer å holde litt av det samme nivået som jeg gjorde i fjor, da lå jeg topp 30 på totalen i ganske mange månder får jeg fikk en fire fem dårlige runder med faktisk minus poeng på noen av dem som gjorde at jeg datt ned et par hundre plasser og endte på mellom 270-280 plass totalt til slutt :)

 

Sånn går det når man glemmer å sjekke hvilken kamper som inngår i runden og man ender opp med bare billige spillere på bunnlag som slipper inn mål :)

Lenke til kommentar
Hadde vært gøy å krydre litt ja. "Jeg er for tiden forumets dårligste manager" hadde vært genialt å true bunnlaget med. "Jeg er for tiden forumets beste manager" må selvsagt lederen ha.

9241211[/snapback]

 

Støtter denne. Brukeren som ligger sist/først per runde må bære en av de to nevnte titlene. Da blir det som den gule ledertrøyen i Touren. Får vi et nytt leder/bunnlag runden etter så tar den brukeren over ''trøya''.

 

Taperen når sesongen er over må bære tittelen i signaturen frem til neste sesong, samme gjelder for vinneren.

 

Eller hur?

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Har byttet navn til Stonemeister XI, for å holde meg mer til reglene, pluss at det funker å logge inn nå.

 

Lager er som følger.

 

D. James

 

M. Richards - L. Rosenior - N. Vidic - L. Baines

 

C. Ronaldo - A. Hleb - T. Huddlestone - S. Wright-Philips

 

C. Tevez - W. Rooney

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Taperen når sesongen er over må bære tittelen i signaturen frem til neste sesong, samme gjelder for vinneren.

 

Eller hur?

9241938[/snapback]

 

Jeg bruker ikke den signaturen gjennom hele pre-season.

Lenke til kommentar
Taperen når sesongen er over må bære tittelen i signaturen frem til neste sesong, samme gjelder for vinneren.

 

Eller hur?

9241938[/snapback]

 

Jeg bruker ikke den signaturen gjennom hele pre-season.

9242531[/snapback]

 

Det hjelper ikke å smiske med skjebnen. Din vei er allerede kartlagt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...