Gå til innhold

Crazysoccer Manager: HW Edition 07/08


Manx

Anbefalte innlegg

 

1: ASKO Old Boys: 1140p

 

image2ul3.jpg

 

(Problemer med å logge inn, prøv å logg inn på riktig side med å trykke på overskriften i posten)

 

Mannen som leder ligaen får gleden av å ha denne i signaturen sin:

 

"Jeg er for tiden forumets beste manager"

 

[URL=http://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=327&t=809941&st=0#entry9231452][COLOR=blue][B]"Jeg er for tiden forumets beste manager"[/B][/COLOR][/URL]

 

Den som ligger sist har "gleden" av å ha denne i signaturen sin:

 

"Jeg er for tiden forumets dårligste manager"

 

[URL=http://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=327&t=809941&st=0#entry9231452][COLOR=Red][B]"Jeg er for tiden forumets dårligste manager"[/B][/COLOR][/URL]

 

Siste "påmeldingsfrist" blir 8. runde, etter det så blir ikke mulig å bli med å leke sammen med oss andre siden det da er fysisk umulig å vinne siden de 30 beste rundene teller.

 

 

De som er med på leken:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Manx = ManxUnited

Complexion = Åsheim Allstars

S_B_R = Atletic Leõn

TeggY = TeggY's

Thorsø = Thorsø Allstar Utd

iRoman = Roman Juniors

sigz = SigzFC

Hyrlen = Hyrlen's finest

Stonemeister = Daffestad United

Prebo = Patetiko Madrid

DurinVIII = DurinPies

ZiroN = Åsgårdstrand IF

BareMarius = Babb Lives

wh1te = wh1te's knights

tomhel = tomhel

SasaB = Liverpool FC SasaB's

Arnenonym = The Arnenonyms

nikkoboss = nikkoboss

String-Emil = String-Emils gutar

Termometer = Termometer FC

ErlendRU = ErlendRU's dimlinger

Catta = Catta FC

Blax = The Blaxies

COYS = COYS FC

Lolliken = Lolliken Locos

Swome = Swome

karlsn =karlsn

Per-Stian = Per-Stian

NightKeeper = A-Team

glennandre = glennandre

Saiyaman = Saiyaman fc

marvol = The marvols

miniPOK = HellenPOK

GBD = ASKO Old Boys

messi91 = Messi United

Ministry = Ministry Machos

nistemann = nistemann

imastard = imastard

Mr.SS = Fox

Onxy = F.C. Onyx

Banjaluka = Banjaluka Bangers

Wackee = WackeeLeague

Raste = Raste United

? = Leeds1991

? = Luxuria

? = Manu<3

? = Eilev

? = tomwatt FC</div>

 

 

 

Regner med at de fleste som har lyst til å være med har meldt seg inn i liagen, så da legger jeg alt i en spoiler så blir ikke posten så veldig stor. :)

 

Bitte liten oppdatering her:

 

Hvis det er flere som blir med nå så hadde det vært veldig trivelig om dere sendte meg en PM(jeg kan trykkes på) sånn at jeg får dere inn i listen over de som er med. Tråden begynner å bli stor så litt vanskelig å holde øye med de som plutselig dukker opp midt inne i diskusjoner om selvmål og folk som ikke spilte denne runden osv. og sier at de er med :)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
For en del år siden så var det et online-manager spill på nettavisen som het Crazysoccer, sikker noen som husker det og har vært med å leke :) De har en mulighet som de kaller for venneliga hvor man kan spille mot venner og kjente. Jeg har tatt meg den friheten å opprette en liga som jeg tenkte vi her inne kan ha det litt moro med i løpet av en lang sesong...

 

Premier er det dårlig med, men man får jo som kjent heder og ære ut av den slags ting. Mann trenger ikke å være så fryktelig aktiv for å være med, man oppretter et lag så kan man la det holde på hele sesongen om man vil eller om man vil gjøre endringer for hver runde, det er helt og holdent opp til hver enkelt deltager...

 

Par ting å huske på:

 

1: Det er gratis, så det eneste man kaster bort her er tid.

 

2: Det eneste man gjør er å plukke ut laget, man styrer ikke laget sitt selv. Poeng kommer etter hvordan spillerene gjør det i Premier League runden som gjelder. Så hvis Rooney scorer for United i helgens kamp så vil jeg få bonuspoeng i tillegg til hvordan han gjør det på spillerbørsen, blir han utvist så vil jeg bli trukket poeng osv...

 

3: Retten til å skryte av å være HW's beste manager/mannen med mye fritid :)

 

Litt regler må man jo også ha:

 

Regler fra Crazysoccer:

Står selvfølgelig inne på sidene dems også.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
1. Deltakerne velger spillere fra engelsk Premier League. Ditt lag må ha:

 

1 målvakt

 

4 forsvarere

 

4 midtbanespillere

 

2 spisser

 

Den totale verdien av laget ditt må ikke overstige 65.000.000. Prisene fastsettes av Crazysoccer Manager

 

Du kan maksimalt ha tre spillere fra en og samme klubb på laget ditt.

 

2. Laget ditt får poeng avhengig av dine spilleres prestasjoner. Poengene tildeles slik:

 

 

Målvakt

 

 

 

Holde buret rent

 

3

 

Baklengsmål

 

-1

 

Redning av straffe (inkludert bomskudd)

 

5

 

Poeng per scoring

 

20

 

 

 

 

Forsvarsspiller

 

 

 

Holde buret rent

 

2

 

Baklengsmål

 

-1

 

Poeng per scoring

 

5

 

 

 

 

Midtbanespiller

 

 

 

Holde buret rent

 

1

 

Poeng per scoring

 

3

 

 

 

 

Spill

 

 

 

Poeng per scoring

 

2

 

 

 

 

Player playing the whole game

 

1

 

Spiller på vinnerlaget

 

3

 

Spiller på lag som har spilt uavgjort

 

1

 

 

 

 

Ekstra poeng for hattrick

 

10

 

 

 

 

Gult kort

 

-2

 

Rødt kort (inkluderer tidligere gule kort)

 

-5

 

Selvmål

 

-5

 

 

 

En innbytter får poeng som om han har spilt hele kampen uavhengig av når han kom på banen. En spiller får poeng etter posisjonen spilleren har i Crazysoccer Manager og ikke i følge posisjonen han har spilt i en faktisk kamp. Spillere får kun poeng hvis de er på banen i løpet av kampen. Unntaket er målvakter, som får poengene til sin erstatter mellom stengene.

 

3. Spillet varer 38 runder. Flyttes eller avlyses kamper vil ikke spillerne få poeng. De 30 beste rundene teller for totalen i hovedspillet.

 

4. Deltakerne i spillet kan kjøpe og selge spillere hele sesongen uten begrensninger. Spillermarkedet stenger 15 minutter før den første kampen i runden.

 

5. Crazysoccer Manager korrigerer alle kalkuleringsfeil som kan oppstå når poeng beregnes. Korrigeringen vil ikke påvirke resultater eller premier som Crazysoccer Manager offentliggjør.

 

6. Dersom to eller flere lag har like mange poeng når spillet avsluttes, vinner det laget som fikk flest poeng i en enkeltrunde. Dersom stillingen fremdeles er lik vil den nest beste runden bli sammenlignet, og så videre. Dersom lagene fremdeles står likt vil vinnere bli bestemt ved trekning. Dersom to eller flere lag har like mange poeng etter en runde vinner laget som har oppnådd flest poeng i en enkeltkamp i den gjeldende runden. Dersom lag fremdels står likt sammenlignes den nest beste kampen, og så videre. Deretter avgjøres vinneren ved trekning.

 

7. Crazysoccer Manager forbeholder seg retten til å endre reglene før spillet er ferdig. Deltakerne vil bli varslet om endringer via e-post (dersom de har godtatt å motta e-post fra Crazysoccer Manager).

 

8. Crazysoccer Manager forbeholder seg retten til å endre reglene før spillet er ferdig. Deltakerne vil bli varslet om endringer via e-post (dersom de har godtatt å motta e-post fra Crazysoccer Manager. Alle avgjørelser er endelige.

 

 

9. Forandringer. Fram til din første kamp kan du forandre laget ditt så mye du vil. Etter det har du 4 forandringer hver måned.

Du kan få nye ”kjøp” ved å bruke vår SMS-tjeneste.

 

Min lille regel:

 

Lag navnet inneholde brukernavnet man har på HW, så vet vi hvem vi er (og hvem det er vi har under oss). Eksempel: ManxUnited som da selvfølgelig er mitt lag...

(Siden denne er brutt opptil flere ganger alt, så kan vi jo si: Prøv å få med brukernavn i lagnavnet, gjør det så mye lettere for oss andre)

 

Så for dem som har lyst er det lov å bli med å ha det litt moro i løpet av en lang PL sesong.

 

For å opprette lag så går man hit: Crazysoccer Manager

 

Når man har opprettet en 11'er som man er fornøyd med så må man jo logge seg inn i venneligaen. Da trykker du på venneliga ---> Lukket Liga og logger seg inn.

 

Navn på venneliga: Ikke lenger mulig å melde seg på!

Passord: For de som er med men har glemt passordet, send meg en pm.

 

Så da satser jeg på at det er noen andre som tar seg fem minutter til å opprette et lag og blir med å leke :)

 

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal vel få lov til det, var mest av hensyn til resten av oss sånn at vi kjenner igjen resten av gjengen som er med. Men du får skrive stort og tydelig hva du har kalt laget ditt for noe.

 

Jeg kommer helt sikkert til å legge det til i første posten også etter hvert...

Lenke til kommentar
Skal vel få lov til det, var mest av hensyn til resten av oss sånn at vi kjenner igjen resten av gjengen som er med. Men du får skrive stort og tydelig hva du har kalt laget ditt for noe.

 

Jeg kommer helt sikkert til å legge det til i første posten også etter hvert...

9231513[/snapback]

 

Flott. Lagnavnet er Åsheim Allstars. Får melde meg inn nu.

 

edit: Hvis noen stusser over posisjoneringene gjør jeg det fordi det er mulig. Bruker bl.a. Leighton Baines på høyreback o.l.

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
Såklart, men det jeg mener er at jeg bruker heller penger på de offensive spillerene. Det sier seg vel kanskje selv at en spiller som C.Ronaldo kan sanke inn flere poeng enn en høyreback til 2 mill. Sånn sett spiller jeg offensivt.

9232282[/snapback]

 

Men hvis du prioriterer å ha dyre spillere på midtbanen og i angrep vil du jo ha tilsvarende mindre penger å bruke på defensive spillere - og da vil det jo ikke bli mye poeng av det.

 

Nå skal jeg ikke belære noen, men det kan jo bli en mager poenghøst i spillet hvis man kun har benkslitere på på halve laget fordi man svidde av alle pengene på angrepsspillere.

 

Jeg tar det ikke så seriøst jeg heller, og jeg skal strengt tatt ikke legge meg opp i andres prioriteringer.

 

edit: op = opp

Endret av Complexion
Lenke til kommentar

Du vil få mer poeng med angreps spiller og midtbane spillere på gode lag enn forsvarspillere, men det er jo greit med litt spiller i alle lagdeler som drar poeng. Kan like godt ha en billig spiller fra et lag som scorer mye mål, så lenge han spiller selv for så å bruke de pengene på en god keeper og en god forsvarspiller...

Lenke til kommentar
Dette ble min følgende oppstilling. Dont laugh :p

 

----------Reina-----------

Neville-Terry-Silvestre-Richards

S.H. Phillips-Fabregas-Gerrard-Nolan

---Walcott--E.H. Diouf

9233056[/snapback]

 

Den er jo helt grei den. Det eneste jeg stusser på er Walcott og Silvestre. Silvestre er god, men er han god nok til å holde en fast plass på United i år? Walcott får vel ikke så alt for mye spilletid (selv om jeg helst hadde sett at han fikk det).

 

Mitt lager som følger:

------------------------------ D. James -------------------------------

----------- L. Baines - N. Vidic - O. Mellberg - P. Evra ----------

- C. Ronaldo - C. Fabregas - N. Reo-Coker - K. Richardson -

----------------------- R. Bianchi - S. Tuncay -----------------------

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...