Gå til innhold

Crazysoccer Manager: HW Edition 07/08


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke meningen å kapre tråden, men siden det er flere folk her som tydeligvis er interessert i denne typen spill finnes det også www.drommelaget.no (som er mye mer forseggjort) - men som koster 60 kroner. Det går frem til 2. februar 08, så det blir drøyt 10 kroner pr. mnd - men med mulighet for å vinne premier.

 

Trekker meg derfor fra denne med en gang. Lykke til uansett hvilken konkurranse dere deltar i folkens!

Lenke til kommentar
Hva kostet tevez?

9236772[/snapback]

9 000 000...

9236827[/snapback]

 

Altså alt for mye..

9236853[/snapback]

Så du i det hele tatt noen av west ham sine 10 siste kamper ifjor ?

9236873[/snapback]

 

Noen, hvorfor tror du jeg kjøpte han?

 

Er flere spillere jeg syns er for dyre, bla Torres

Lenke til kommentar
Noen, hvorfor tror du jeg kjøpte han?

 

Er flere spillere jeg syns er for dyre, bla Torres

9236921[/snapback]

Jeg mener han skulle ha kostet 10mill, men det som irriterer meg er hvor mange som koster 7mill og ikke 6 eller 5.

9236958[/snapback]

 

Ja..

 

Men ellers så var det bare generell syting fra min side iom at jeg ikke fikk råd til å kjøpe de jeg ville ha i forsvar.

 

Satse på at Tevez putter gjevnt og trutt.. Eller, fan.. Det vil jeg så aldeles ikke :cool:

 

Det er jo gjort slik at det ikke skal være noen mulighet for å bare ha store stjerner på et lag.

9236963[/snapback]

 

Japp, spillet hadde blitt altfor enkelt og ensformig da

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Da var jeg med!

 

ErlendRU's dimlinger:

 

-------------------- Reina ------------------------

 

Bale --- Carragher --- Woodgate --- Richards

 

J. Cole ---- Gerrard ----- Kilbane ---- Nani ---

 

------------- Tevez ----- Walcott -------------

 

 

 

Lite penger og rutte med, så ble en liten utfordring, men synes ikke det blei så verst til slutt. :hmm:

Lenke til kommentar

Skal vel sies at jeg har dratt den konklusjonen jeg også, men nå ser det ut som om jeg har fått med seg alle som har meldt seg på og de fleste lagene, så da sier jeg takk for i dag nå skal jeg vel kose puta om ikke alt for mange minutter :)

 

Edit:

 

Hvis du var inne på tanken om at jeg skal sitte og redigere lagene for hver runde, så var ikke det planen, var vel mest for å se hva vi startet med...

 

Edit 2: Det eneste jeg hadde noen planer om å oppdatere etter hver runde (eller så godt som) var å legge inn en Topp 3 i første posten :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...