Gå til innhold

Crazysoccer Manager: HW Edition 07/08


Manx

Anbefalte innlegg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Den er jeg med på.

 

Jeg kan jo da også legge inn en tre på bånn sammen med tre på topp i den første posten :)

 

Med en trykkbar link selvfølgelig så når folk trykker på den så havner man i første posten, hvor topp tre og de tre på bånn ligger i i toppen av posten. Jeg kommer vel også til å flytte alle som er med opp i toppen av posten sånn at vi ser hvem som er hvem...

 

 

Kan jo se no sånn ut:

"Jeg er for tiden forumets beste manager"

 

[URL=http://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=327&t=809941&st=0#entry9231452][COLOR=blue][B]"Jeg er for tiden forumets beste manager"[/B][/COLOR][/URL]

 

"Jeg er for tiden forumets dårligste manager"

 

[URL=http://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=327&t=809941&st=0#entry9231452][COLOR=Red][B]"Jeg er for tiden forumets dårligste manager"[/B][/COLOR][/URL]

9241325[/snapback]

 

Ja, det hadde vært fett egentlig, selv om jeg ser på meg selv om en dårlig manager, og frykter for at det kan bli meg. Men men, bare spillerne "mine" spiller bra, og sanker poeng :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Æsj, vanskelig og få til noe fornuftig lag. :p Måtte ta ut Tevez siden han ikke kommer til å spille på et par kamper, og da endrer alt seg. :p

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
J. Reina

 

M. Richards

R. Dunne

J. Carragher

L. Baines

 

F. Fabregas

J.O. Mikel

S. Gerrard

J. Cole

 

O. Martins

P. Dickov

 

Mildt sagt skeptisk til spissene. :p Får faen ikke plass til Ronaldo heller, uten at det går utover andre folk jeg vil ha der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Tror jeg kjører litt safe til å begynne med og har tre spillere fra ManU, Chelsea og Arsenal i håp om å få poeng for å ha spillere på vinnende lag, selv om ca fire av dem ikke får spille... :hmm:

Lenke til kommentar
Det står ingenting om hvor mye poeng spissene vil få for mål etc.!! :cry:  :realmad:

9245513[/snapback]

 

Er de samme poengen som midtbanespillerene får, 3 poeng for mål og 1 for at laget holder nullen...

 

@TeggY:

 

Er et par tre lag mindre, det er noen som har klart å lage to stk :)

 

Så da en liten oppfordring til de som har 2 lag på grunn av feil med innlogging osv. Hvis dere har mulighet til å selge alle spillerene på det laget dere ikke skal bruke så hadde det vært fint. Så slipper de å få poeng også slipper vi å se de oppe på tabellen, for de vil få en del poeng selv om man ikke rører de i løpet av en sesong...

 

Ta gjerne kontakt via PM hvis dere står oppført med feil lag i første posten også hvis jeg har glemt å skrive dere opp :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er litt redd for at jeg har satset litt feil. Lite profiler, men mange stabile fra store lag. Muligens bedre med noen profiler og resten søppel? eller?

9246829[/snapback]

 

Det tror ikke jeg. Jevnt og stabilt med faste spillere, uansett lag, tror jeg er nøkkelen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...