Gå til innhold

Two worlds til Xbox 360.. diskuter her


veluci

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte bare gi en liten update her :)

 

en kamerat av meg jobber i en spillsjappe i Bergen og han ringte meg nettopp og sa at de hadde fått inn Two Worlds i dag :D så da regner jeg med at butikker rundt omkring i landet skal ha det innen fredagen :D

 

angrer litt på at jeg bestilte det fra england nå siden jeg ikke har fått det ennå :p

Lenke til kommentar

okei.. no begynner eg å bli litt hekta:P digger spillet akkurat no.. hehe.. men ett spørsmål til de som har spilt det.. hvordan får eg til å teleportere..

han ene fyren snakket om noe eg måtte aktivere.

 

og en ting til.. er det noe som eg burde laste ned på live? er ikke kobblet opp med mindre eg strekker opp en kabel gjennom hele huset..

Endret av veluci
Lenke til kommentar

Vil gjerne høre flere erfaringer, hvis noen har! :)

 

..vurderer å gå til anskaffelse av dette spillet, men er usikkert på om jeg burde gå for 360 -versjonen, eller den til PC! :ermm:

 

Kjøpte TES4: Oblivion CE til både 360 og PC, og alt jeg spilte det på Xbox'n var bare ut hula og så vidt noen meter til..

Lenke til kommentar
Vil gjerne høre flere erfaringer, hvis noen har! :)

 

..vurderer å gå til anskaffelse av dette spillet, men er usikkert på om jeg burde gå for 360 -versjonen, eller den til PC! :ermm:

 

Kjøpte TES4: Oblivion CE til både 360 og PC, og alt jeg spilte det på Xbox'n var bare ut hula og så vidt noen meter til..

9489660[/snapback]

 

eg er i hvertfall hekta.. begynte litt dårli syntes eg å ble nesten litt skuffa.. grafikken var ikke slik jeg håpet, osv.. men etter litt over en time, ble eg forelska, og grafikken er mer en god nokk for min del.. must buy.. ambefales for min del.. men har ikke spillt for mye enda da:P

Lenke til kommentar

Sånn. Nå lar jeg 360n hvile litt. Virker som om det er sinnsykt mange forskjellige sett med armor i Two Worlds; finner stadig nye! Våpen også. Jeg ble veldig (positivt) overrasket, da jeg fant sai-kniver (Rafael i Turtles bruker slike) hos en trader :yes:

 

Verdenen virker ganske stor, men ikke ALTFOR stor, og det liker jeg. Hittil har jeg holdt med til et ganske lite område oppe i nord, for å gjøre meg godt kjent der. Har man utforsket det som er interessant på "surface", finnes det fortsatt en del "dungeons" som venter på å bli utforsket.

 

Mange sier at spillet inneholder dårlig "voice-acting", og det er mye sannhet i det, men etterhvert som du spiller mer, blir du såpass vant til det spesielle språket (og den dårlig "voice-actingen") at det fungerer helt fint. Det er sjelden jeg gidder å høre på alt som blir sagt i spill, rett og slett fordi jeg er for utålmodig. I Two Worlds er det nesten som om jeg gleder meg til neste dialog. Han fyren du styrer sier så mye moro (synes jeg).

 

Noe av det morsomste jeg gjør i spillet, er å lage potions og ting jeg kan putte på macheten min :)

 

Jeg elsker min machete :love:

(Bruker noe som ligner på denne)

post-111672-1189726535_thumb.jpg

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...