Gå til innhold

Two worlds til Xbox 360.. diskuter her


veluci

Anbefalte innlegg

Hvis jeg skulle gitt dette spillet en karakter når det gjelder det å spille sammen med en kamerat ville jeg nok gitt det en 9 tenker jeg.

 

Men nå har det seg jo sånn at jeg digger dette spillet. Så denne karakteren er ikke noe som helst annet enn subjektivt ;)

 

Punkter for min begrunnelse:

 

- Kartet er delt opp i femten deler, har spilt i ti timer nå og ennå ikke utforsket hele kartet av første delen som er "easy". Verdenen er gedigen, og man finner så utrolig mye rustninger, potions, magi og våpen.

- Mange forskjellige slemminger, har ikke blitt lei av å møte på noen ennå, selvom jeg snart må ha utryddet ulvene :p

- man kan trade absolutt alt. Man kan også gi bort spenn, så man kan pumpe opp en low-level kamerat hvis man vil

- for min del synes jeg grafikken er utrolig bra, spesielt med tanke på hvor stort spillet er

 

 

men det viktigste er at man ikke klarer legge det fra seg. man vil utforske mer, og gå opp neste level. er sånn at , når jeg legger meg om kvelden gleder jeg meg bare til å våkne for å få spilt mer ;) Nå er det helg også så da blir det nok noen titalls timer med coop! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bare spilt singleplayer i ca en time så jeg har ikke tatt noen ordentlige quests der ennå. Men i multiplayer er questene som oftest å finne et eller annet, denge en haug med orcer/Grom'er, zombier etc. Disse questene er vel som sidequestene i maingame tenker jeg, så jeg aner egentlig ikke åssen story'en er :p

Lenke til kommentar
MaxRocka: IDIOT! Nå må jeg bruke enda 500 kroner på grunn av deg :p Du har overbevist meg hehe :p

9542212[/snapback]

 

 

hehe. Håper bare du ikke blir skuffet da, for da dukker du vel opp med balltre på døra mi :p

 

Kom på en ting som er utrolig greit å tenke på hvis du skal spille online med en kamerat. Det er nemlig ikkenoe "save" option på menyen online. Men hvis man dropper hvilkensomhelst ubrukelig gjenstand saves karakteren din. Saving skjer også når du logger ut når du er ferdig, men greit å få savet når man vil :D

 

En annen ting som er smart å gjøre når man starter online fant jeg ut er å kjøpe så mye lockpicks som mulig, for NPC'er blir ikke sure hvis du rundstjæler husene deres. Og det er her man finner masse bra saker ;)

 

En tredje ting er også at man bør kjøpe skills av trainere tidlig i spillet ettersom prisen går opp etterhvert som man leveler selv. På level 1 kosta det 100 gold pr. Nå på lvl 9 koster det 1000 gold pr.

Lenke til kommentar

Slashing vil si "kutting" dvs, sånn som med sverd, piercing er med spyd og liknende, mens bludgeon er med hammere, klubber etc.

 

Bludgeon våpen funker veldig bra mot skjeletter. Tror piercing funker best mot folk i rustninger.

 

Jeg går selv med en klubbe med bare bludgeon, men det funker mot det meste for det.

Lenke til kommentar

Hva er det beste/sterkeste våpenet dere har da?Fått eller laget på ærligvis uten cheats eller koder.Jeg har et som gir 12200 i flammeskade,slashing er ca 2188 men ble ikke klar over at man kunne kombinere med like våpen for å få opp bl.a dette før igår så...fa1

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...