Gå til innhold

Two worlds til Xbox 360.. diskuter her


veluci

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor skal en som utelukkende vil ha spillet på x360 laste ned en demo til pc?

Gee i dunno? Maybe because there isnt a X360 demo, and some actually want to see what they are buying? :roll:

 

Klart kjøp til min X360 for min del. Men vil de ha lik grafikk på 360 og PC?

Elsker hvordan rustningene så ut i PC Demoen, og jeg vil ha det sånn på 360 også! :dribble:

 

EDIT: Så nettop på Achievementene, og de er nærmest det jeg drømte om at de perfekte Achievementene til Oblivion skulle være.

Dette blir bedre og bedre! Link!

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Jeg prøvde demoen i går på bærbare her og jeg vet ikke helt.. Måtte sette ned grafikken for at det skulle fungere på bærbare men gameplayet er vel det samme. Fikk sånn tja dette var helt greit men ikke 600 kroner greit.

De fleste får vist den følelsen etter å spilt demoen eller fullversjonen en liten stund.

Ord som ofte går igjen er "waste of money, crappy framerate, voice acting sucks" og flere ord som ikke passer inn på forumet her :D

De har ofte bare spilt 30 minutter før de ga opp og solgte spillet eller ga det bort til noen andre.

Så leser jeg om de som har spilt det flere timer som også sier også framerate problemer, voice acting dårlig. De sier lær spillet å kjenne så skal det være tilnærmet et perfekt spill, ser du bort fra de nevnte problemene.

 

Så for min del selv om demoen ikke var bra nok, så kjøper jeg og prøver noen timer før jeg bestemmer meg om det er bra eller ikke.

Endret av Elitespilleren
Lenke til kommentar
Hvorfor skal en som utelukkende vil ha spillet på x360 laste ned en demo til pc?

Gee i dunno? Maybe because there isnt a X360 demo, and some actually want to see what they are buying? :roll:

 

Klart kjøp til min X360 for min del. Men vil de ha lik grafikk på 360 og PC?

Elsker hvordan rustningene så ut i PC Demoen, og jeg vil ha det sånn på 360 også! :dribble:

 

EDIT: Så nettop på Achievementene, og de er nærmest det jeg drømte om at de perfekte Achievementene til Oblivion skulle være.

Dette blir bedre og bedre! Link!

9382204[/snapback]

 

liker det du sier om spillet.. så det andre inlegget ditt også i den andre tråden.. mye negativf om dette spillet, så får en god følelse når noen kommer med posetivt:P hehe.. personli skal eg ha dette spillet, og gleder meg utroli mye.. sett noen bilder, og syntes rustningene ser utrolig fet ut..

Lenke til kommentar

Her er noen bra poster

 

Don't listen to half these brainless morons bashing the game. Most are just upset its not an easy mode game. Learning to play it is the biggest problem but once you get used to it it's a blast to play with tons of options.
When i first played it on Friday i was not impressed either, but after getting a few levels higher and learning the system, i like it better than Oblivion. it is a HUGE world and i spent 6 hours last night playing, i haven't even scratched the surface. all you hate-mongers need to take some time to enjoy the game. it's worth it, rent it for a week and play the hell out of it and you'd agree.
Since I got it another game has not touched the CD tray of my system. I love it, I think the quest system could be a little easier though.
Yep, same here. Had to read the manual to figure out a couple things but once I got going I've really gotten immersed in exploring and progressing. I like how the world feels different wherever I go and some of the mysteries. And yea, the variety of items is great
when i got the game i was lost and confuse but when you play it for hours, you start getting use to it. then i had to buy the guide because i got lost in some freaking quest. but now am pretty good with the game, the game kicks ass
Endret av Elitespilleren
Lenke til kommentar
Kan bety, men UK får ikke spillet før 07.09. Vet ikke hvordan det er med resten av europa.

9382651[/snapback]

Hvor står det?

 

Datoen er ikke forandret på AbsoluttSpill.no.

9382700[/snapback]

 

Fant det her

There are TWO publishers for this game, southpeak and zuxxez.

Southpeak deals with the shipments in US and UK (probably canada and australia too)

Zuxxez deals with the shipments in EU(excluding UK)

 

The official european 360 release date is 29th of august.

The official Uk release date is 7th of september.

Link

 

Så sjekket jeg cdon.com som også har dato 07.09.

Skal ringe og høre senere i dag om det har kommet inn.

Endret av Elitespilleren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...