Gå til innhold

Two worlds til Xbox 360.. diskuter her


veluci

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan drøye 3 mnd. for min del hvis det er det som skal til for å finpusse spillet.Står det kommer 7/9 på Tothegame,har forhånds bestillt spillet og har ikke fått mail om at det er sendt.Tror derfor det er utsatt igjen.Butikker har dessuten ikke lov å selge spillet før release dato.(men det hjelper å prøve 5 min. før stengetid dagen før.)

Lenke til kommentar

Update her folkens. En kjip update :( En anmelder skriver:

 

"In the PC version you can wander about the entire map with your pals in an almost MMO style, whereas on the 360 you are limited to one section and up to seven friends."

 

Det er KJIPT! Bare en liten del av brettet du kan vandre rundt på med venner. Skuffende å høre. Gledet meg til å utforske alt med venner jeg :(

Lenke til kommentar

Var ikke dette kjent for lenge siden? Mener jeg leste om dette i gamespot sitt review av spillet.

 

Jo, her var det:

 

Multiplayer gives Two Worlds a little something extra not offered by most other RPGs. On the PC, Reality Pump has given the game a basic arena-combat venue where you can go online and duke it out with human opponents, but the real meat is in the quasi-MMO mode of play in which you can wander Antaloor and take on quests with online pals. About the only major differences between this option and the solo campaign is the lack of the story here and the ability to pick specific character classes from lists of warriors, rogues, and mages instead of custom-crafting a hero with stat and skill choices. This isn't quite the cooperative play-through of a full campaign that RPGers have been dying for, but it's certainly an innovative idea. The only problem is difficulty. Even the introductory quests are extremely hard, which pretty much forces you to group up with other players to have a chance at survival. Co-op play is also an iffy proposition because there seem to be only a couple dozen players online at any given moment right now. If the game gets more popular, this mode of play could really take off.

 

At any rate, this multiplayer mode is miles above the dreary (and laggy) limited online option available with the Xbox 360 version of the game. Instead of the cooperative campaign play that RPGers have been dreaming of, all the developer has included here are dull host-or-join game modes like deathmatch (deeply bland because of the simplistic combat system), monster hunt (better due to the addition of an objective, but still too repetitive to enjoy for long), and an RPG option where you develop a character courtesy of hacking and slashing through quests on one-off maps with up to seven buddies. The latter pales in comparison to the multiplayer offering featured in the PC edition of the game, as it features full server support that makes maps feel more like persistent worlds, along with player numbers that roughly resemble what's available in MMOs. Anyhow, the only distinction with the MP games here is a wide variety of set character classes, including specialty warriors such as the blade dancer, as well as mages focusing on the elements and necromancy. Even if you want to try these half-baked games, they're often unplayable due to frequent dropped connections and serious lag that regularly turns combat into a slide show. Very few people seem to be taking advantage of the online play at this point, which isn't exactly a surprise when you consider its quality. Ultimately, if you want online RPG action, look toward the PC version.

 

Kilde: Gamespot - Two Worlds review

 

Alt jeg har hørt om spillet her fra første stund har bare gitt meg større grunn til ikke å kjøpe det. :p

Lenke til kommentar

Sånn jeg har forstått det så kan man på xbox versjonen spille hele verdenen, bare at man spiller på deler av brettet om gangen. Dvs at man velger hvor i verdenen man vil starte og så tar man quest i dette området.

 

Forskjellen mellom pc versjonen og xboversjonen er at på xbox vil man ikke kunne se alle andre spillere i byer og sånn, men man velger i en lobby hvem man vil joine. man kan trade og sånn i disse lobbyene.

Lenke til kommentar

Enig, sendte mail til Absolutt nå og spurte om jeg kunne avbestille det og heller sette penga på Halo 3.

 

Absolutt har gått ut med nå at spillet er utsatt.. IGJEN! til

Release: 14.09.2007

 

:wallbash: Da gidder jeg ikke dette, spillet fikk og en 7 av gamespot pluss andre mener det ikke er så bra til 360 grunn dårlig programmering. Da er det og kaste penger ut av vinduet..

Lenke til kommentar

Nå er jeg lei av at two worlds hele tiden utsettes!! :mad:

Jeg synes de heler skal utsette det et halvår til, istedenfor at de utsetter den hver eneste uke.

Ifølge spiderman er det utsatt til den 20. september.

Skulle ikke forundre meg om det ble utsatt enda lenger. :hmm:

Skal ha dette spillet uansett karakter når det kommer.

Jeg skal selfølgelig ha 360- versjonen :)

Lenke til kommentar

hmm. Utsatt til den 20. september? da tror jeg at jeg estiller det fra play.com. koster 32.99 £ for vanlige versjonen og 39.99£ for Collectors Edition. Pluss toll i tillegg da. Men da får jeg det iallefall neste uke en gang.

 

Men det er sånn at man kan spille alle PAL spill på Norsk xbox360? Kjipt hvis det er forskjell på PAL versjoner sånn at jeg bruker 800 spenn ellerno på et spill jeg ikke kan spille :p

Lenke til kommentar

oooh, det er gode nyheter da :D med moms blir jo prisen så og si det samme som det hadde kosta i Norge uansett. Kanskje tilogmed billigere :D

 

Problemet er bare at når de må regne ut moms og greier tar det lenger tid før jeg har det i postkassa, så da kan det jo hende at jeg får det tilogmed ETTER at det kommer i butikkene her. Men det positive er at jeg slipper dra til sentrum og sjekke butikkene hver fredag ;)

Lenke til kommentar
hmm. Utsatt til den 20. september? da tror jeg at jeg estiller det fra play.com. koster 32.99 £ for vanlige versjonen og 39.99£ for Collectors Edition. Pluss toll i tillegg da. Men da får jeg det iallefall neste uke en gang.

 

Men det er sånn at man kan spille alle PAL spill på Norsk xbox360? Kjipt hvis det er forskjell på PAL versjoner sånn at jeg bruker 800 spenn ellerno på et spill jeg ikke kan spille :p

9453092[/snapback]

PAL er for europa,bare kjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...