Gå til innhold

Two worlds til Xbox 360.. diskuter her


veluci

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet er bra,bedre enn jeg håpet.Forstår ikke hvorfor så mange anmeldelser har vært så elendige..Jeg var imponert over størrelsen på verden du spiller i,digger å løpe rundt og herje mens krigeren din slenger fra seg Dukenukem wannabe komentarer.Er på level 52 forresten.

Lenke til kommentar
Haha. Du er en såpass barsk kriger ja :p måtte le litt der.

9526784[/snapback]

Ser jeg er kanin, SKAL den dø :)

 

Noen som tror Gamer.no kommer med en anmeldelse snart eller? Noen fler som har testa noer mer multiplayer coop? Går det ann å linke med coop?

9526784[/snapback]

Er ikke støtte for system-link, hvis det var det du tenkte på?

Lenke til kommentar
Vel egentlig så finner jeg ikke ut hvor jeg skal gå for å løse noen av dem ..  :ohmy:

9529485[/snapback]

Uhm... Hvis du åpner menyen hvow du kan se kartet, vil det være en liten meny til høyre med alle quests; de i grått er løst, mens de i svart er quests som du ikke har løst enda. Trykker du på 'BACK' når du er i "Map-menyen" vil du kunne se hvilke knapper som gjør hva. F.eks. kan du bruke 'RS' til å navigere i Quest-listen din. Velger du et quest og på 'A' vil kartet automatisk finne stedet du trenger å være for å utføre/fullføre oppdraget.

 

Om jeg sa noe feil, så rett på meg.

Lenke til kommentar

Nå har jeg og en kamerat testa two Worlds online i fem timer ca. Vi spilte i samme rom så vi brukte samme nett og det lagget litt. Vile egentlig ikke kalle det lagging, men heller litt dårlig framerate. Men etter en liten stund ble vi vant til det så det er på ingen måte uspillelig :D

 

Kommer ikke til å spille dette offline i nærmeste fremtid, er noe helt spesielt å sandwiche en Black bear sammen med en kamerat :p

 

Dessuten klarte vi (begge lvl 5) å lure en Sand Dragon inn i en by og ved hjelp av landsbyfolkene klarte vi å knerte den! Tok sin tid, med de crappy våpnene vi hadde :p

Lenke til kommentar
Vel egentlig så finner jeg ikke ut hvor jeg skal gå for å løse noen av dem ..  :ohmy:

9529485[/snapback]

Uhm... Hvis du åpner menyen hvow du kan se kartet, vil det være en liten meny til høyre med alle quests; de i grått er løst, mens de i svart er quests som du ikke har løst enda. Trykker du på 'BACK' når du er i "Map-menyen" vil du kunne se hvilke knapper som gjør hva. F.eks. kan du bruke 'RS' til å navigere i Quest-listen din. Velger du et quest og på 'A' vil kartet automatisk finne stedet du trenger å være for å utføre/fullføre oppdraget.

 

Om jeg sa noe feil, så rett på meg.

9530820[/snapback]

 

Takk for hjelpen ;) Fant det ut nå :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg og en kamerat testa two Worlds online i fem timer ca. Vi spilte i samme rom så vi brukte samme nett og det lagget litt. Vile egentlig ikke kalle det lagging, men heller litt dårlig framerate. Men etter en liten stund ble vi vant til det så det er på ingen måte uspillelig :D

 

Kommer ikke til å spille dette offline i nærmeste fremtid, er noe helt spesielt å sandwiche en Black bear sammen med en kamerat :p

 

Dessuten klarte vi  (begge lvl 5) å lure en Sand Dragon inn i en by og ved hjelp av landsbyfolkene klarte vi å knerte den! Tok sin tid, med de crappy våpnene vi hadde :p

9531428[/snapback]

 

Høres kult ut =) Hvor artig var det å spille med en kamerat hvis du skal gi en karakter mellom 1-10?

 

Armored: Jeg tenkte på system link ja. Bare lurte på om man må være kobla til internett for å spille sammen, eller om man kunn spille sammen via en switch eller lignende.

Lenke til kommentar
Høres kult ut =) Hvor artig var det å spille med en kamerat hvis du skal gi en karakter mellom 1-10?

 

Armored: Jeg tenkte på system link ja. Bare lurte på om man må være kobla til internett for å spille sammen, eller om man kunn spille sammen via en switch eller lignende.

9534582[/snapback]

Hvorfor skjønner ingen at jeg heter AMORED, ikke Armored :nei::wallbash:

 

Anywho, du må være koblet til internett for å spille med venner.

Karakter? Hmmm... 8, kanskje? Kanskje høyere. Er ikke helt sikker. Men moro er det i alle fall! :D

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...