Gå til innhold

Two worlds til Xbox 360.. diskuter her


veluci

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med at det kommer an på hastighet på linjene til de som spiller, og avstanden med de, ikke minst.

 

EDIT: Ja, man velger en liten verden, og må holde seg innfor de grensene, om jeg ikke tar feil. Mulig man kan teleportere til en annen del av verdenen.

Moro at man kan lage en PvP-character og en RPG-character. De blir begge lagret.

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Nå har jeg også prøvd Two Worlds!!

Spillet er helt genialt!

Two Worlds er en av de beste rollespillene jeg noensinne har prøvd.

Noe av det beste med spillet, er at du alltid finner nye items.

Two Worlds er stappfullt med items, og det digger jeg :cool:

Voice actinga er ikke så ille. Jeg synes den er ganske bra. Litt morsom også!!

Grafikken er veldig bra den også.

Dette er et MUST HAVE- spill for 360. :w00t:

Lenke til kommentar

har lest på diverse utenlandske forumer at det finnes en "disarm" skill som man kan lære seg. Og siden multiplayer har friendly fire har det hendt at folk har joina spill, brukt denne skillen og stjålet våpen av medspillere.

 

jeg er derfor hypp på å spille sammen med faste norske spillere online. når spillet mitt dukker opp i posten kommer jeg til å være online så og si hver dag, så hvis noen vil adde meg hadde det vært hyggelig :D

 

gamertag = MaxRocka

Lenke til kommentar
glenulv, Two Worlds har ikke noe split screen coop hvis det var det du tenkte på. Eneste multiplayeren er over xbox live og da må du og kompisen din fortsatt ha hvert deres spill.

 

håper dette hjelper :)

9504431[/snapback]

 

det var da som f...står jo at det skal være 2-8 player coop på baksiden...håper spaceworld er i god hjørnet og at jeg får retunere spillet...

Lenke til kommentar

hvordan ligger folk an i dette spillet da? personli er eg i lvl 29..

 

og so lurer eg på en ting.. ser alle disse små tingene som f.eks "add 10% attack power" hva skal eg bruke disse til, og alle disse cock tingene.. aner ikke hva eg skal med de:P

 

nett begynt å bruke magi for fullt og..

 

elsker dette spillet:D

Lenke til kommentar

De Add 10% greiene skal du sette på våpenet ditt. F.eks. 50% Fire damage gir litt fire damage på våpenet ditt :) Det går ikke an å fjerne disse, og du kan kun bruke én type damage på hvert våpen.

 

EDIT: Tror jeg er lvl. 24 eller no. Har for det meste bare tusla rundt og drept kaniner :D

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...