Gå til innhold

Two worlds til Xbox 360.. diskuter her


veluci

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde Two Words litt på PC å ble ikke akuratt imponert men satte meg ikke så godt inn i det da på den korte tiden jeg spilte. Eneste jeg husker veldig godt er intro musikken som var veldig bra. Noen som vet hva den sangen heter? :)

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Har fulgt dette spillet i et år ca nå. begynner å bli ganske så lei av at det blir utsatt og utsatt. Da jeg fikk beskjed om at det var flyttet til 7. september tenkte jeg at dette måtte være absolutt siste utsettelse. Men det ser dessverre ut til at vi er nødt til å vente til den 14. Står iallefall det på Ebgames og cdon hjemmesidene.

 

Har vært på andre forumer og play.com har faktisk spillet på lager og en del folk i UK har allerede fått det. Dette synes jeg er utrolig merkelig for det har jo vært kjent at UK skulle få spillet sist av hele Europa.

Endret av MaxRocka
Lenke til kommentar

Jeg har vurdert selv å bestille det på play.com. Men jeg måtte ha sjekket først om det kommer på fredag og så hadde jo shippinga tatt en del dager så jeg tror det nesten er like greit å vente til den 14 :p Hadde vært enda kjipere hvis jeg hadde bestilt det fra england idag og at det faktisk dukka opp i norske butikker nå til fredag ;)

 

problemet er at det er så mye spill som kommer ut fremover så jeg håper det fortsatt er en del som ikke har gitt opp two worlds...

 

var innom platekompaniet. no og sjekka og de har endret statusen fra å være "forhåndsbestilling" til å være "Lagervare: midlertidig utsolgt, venter ny leveranse". Dette er jo også ganske merkelig siden det aldri var noen mellomting. Hadde de faktisk hatt så mange forhåndsbestillinger at de ble utsolgt med en gang, burde de jo hatt goood tid på å utvide bestillingen sin pga alle forsinkelsene...

Lenke til kommentar
Noen som har sjekket ut Gamerankings for hva spillet får eller?

9434647[/snapback]

sånn personli så velger eg og ikke å høre på annmeldelsene til dette spillet, fordi det er utroli mange gode annmeldelser, og det er dårligge... altså, så er dette ett spill hvor enten du digger det, eller så forakter du det... men det gjenstår no og se.. persoli gleder eg meg kjempe mye til dette spillet, og tror det kommer til og slå kjempe godt an

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...