Gå til innhold

Two worlds til Xbox 360.. diskuter her


veluci

Anbefalte innlegg

Two worlds, er vel egentlig nesten det samme som Oblivion.

Noen jeg har snakket med, mener at det er et type nytt oblivion spill.

Men men, det kan vel det ikke være.

Grafikken er utrolig bra, og landskapet kan til og med være fra ørken til vinter og snø.

Handlingen er jeg ikke helt sikker på, men desverre kan man ikke lage fult en helt person, bare noen små ting.

Jeg er temmelig sikker på at det kommer ut 24 August.

 

Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virker som mange her leser kun siste post ang.utgivelse dato på dette spillet.Datoen er gitt og kilder referert til at dette kommer ut den 31.aug.opptil flere ganger på de siste 10-12 postene.

9285403[/snapback]

 

noen har satt utgivelsesdato den 24. og noen har satt den på den 31. litt forskjeligt fra plass til plass...

 

Må man betale noe for å spille online? I så fall hvor mye?

 

du må ikke betale for og spille online liksom.. men du må ha vanlig gold abonoment som BanAnus sa...

 

leste om dette i pc tråden.. og der stod det drit mye negativt om spillet.. dette plager meg att det eneste folk gjør er og skrive negative ting liksom.. men dette var til pc da.. mye kan ha vert forandret til xbox utgaven kommer ut :thumbup:

Lenke til kommentar
Eller ikke, vil ikke tro at hvis PC-utgaven ikke er så perfekt så vil nok ikke 360-utgaven være så mye bedre. Venter forresten med å kjøpe spillet, ettersom jeg ikke vil holde på med en til RPG-tittel før etter nyttår minst på grunn av spillene som kommer ut i høst.

9289646[/snapback]

 

Spillet skal etter det jeg har hørt slippes med den siste patchen (1.5?) på xbox360 versjonen, så spillet blir nok ikke så ille som det originalt er på PC.

Lenke til kommentar

og jeg tror at det er en grunn til at spillet kommer ut senere! pga. folk kansje var misfornøyd med pc-utgaven... derfor bruker de litt mer tid til og fikse noe av det som var skuffende i pc-utgaven :D tror spillet blir bra!

men så noen filmer fra kamp sener og vart litt skuffet! for de kunne spart seg for de "litt" rare lydene og lysene som sverdene og våpende gir fra seg :hmm:

kan hende de hørtest rart ut pga det var filmet :) jeg vet ikke...

skal ha meg det uansett, for vist det de siser er sant at det ligner oblivion på noen punkter så blir de bra :thumbup: etter min smak! snx i two worlds folkz :cool:

Lenke til kommentar
og jeg tror at det er en grunn til at spillet kommer ut senere! pga. folk kansje var misfornøyd med pc-utgaven... derfor bruker de litt mer tid til og fikse noe av det som var skuffende i pc-utgaven :D tror spillet blir bra!

men så noen filmer fra kamp sener og vart litt skuffet! for de kunne spart seg for de "litt" rare lydene og lysene som sverdene og våpende gir fra seg :hmm:

kan hende de hørtest rart ut pga det var filmet  :) jeg vet ikke...

skal ha meg det uansett, for vist det de siser er sant at det ligner oblivion på noen punkter så blir de bra :thumbup: etter min smak! snx i two worlds folkz :cool:

9292900[/snapback]

 

velger og tro det eg og.. for personlig, så har eg god tro på spillet... har sluttet og lese det andre skriver om spillet, for blir bare fustrert av det.. velger og lage mine egne meninger om det, så eg gldeder meg bare til det kommer ut...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...