Gå til innhold

Two worlds til Xbox 360.. diskuter her


veluci

Anbefalte innlegg

driver og surfer litt rundt og ser noen filmer om dette spillet... ser konge ut.. kan ikke vente til dette kommer ut... mange som er skeptisk til dette spillet, og tror att oblivion er myye bedre liksom, men sånn eg ser det

-bedre grafikk

-bedre måter og slåss på

-permanente mounter eller hva eg skal kalle dem

 

det er bare noen.. tror dette spillet blir konge.. med en gang eg hører att noen har fått tak i det, skal eg ha det..

keep on whriting

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av filmer og screenshots jeg har sett av dette spillet, synes jeg dette ser ut som en blåkopi av oblivion... Dessuten virker spillet like statisk, og kjedelig, men jeg kan ta feil. Det ser pent ut, men det skjer liksom ingenting. Dette var noe jeg mislikte med Oblivion, men det som gjorde dette spillet så bra i mine øyne var alle sidehistoriene. Ting du bare oppdaget om du begynte å snu å vende på ting. Noen som vet hva som er settingen i Two Worlds?

Lenke til kommentar
Av filmer og screenshots jeg har sett av dette spillet, synes jeg dette ser ut som en blåkopi av oblivion... Dessuten virker spillet like statisk, og kjedelig, men jeg kan ta feil. Det ser pent ut, men det skjer liksom ingenting. Dette var noe jeg mislikte med Oblivion, men det som gjorde dette spillet så bra i mine øyne var alle sidehistoriene. Ting du bare oppdaget om du begynte å snu å vende på ting. Noen som vet hva som er settingen i Two Worlds?

9258576[/snapback]

Mener du det samme om Gothic 3 også da?

 

Se på en av linkene tidligere i tråden, så får du ser et kart +++

Lenke til kommentar
Mener du det samme om Gothic 3 også da? Se på en av linkene tidligere i tråden, så får du ser et kart +++

9259583[/snapback]

 

Kjenner ikke til Gothic 3, men om spørsmålet var om jeg synes alle Oblivion lignende rpg's er som jeg beskrev så er svaret, nei... :)

 

Synes ikke dette spillet ser sånn uten videre veldig bra ut, men jeg må innrømme at det høres morsomt ut med multiplayer, grafikken ser også vedlig bra ut, så med en god story så kan det bli bra. Finnes det noen reviews av spillet? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Kjenner ikke til Gothic 3, men om spørsmålet var om jeg synes alle Oblivion lignende rpg's er som jeg beskrev så er svaret, nei... :)

 

Synes ikke dette spillet ser sånn uten videre veldig bra ut, men jeg må innrømme at det høres morsomt ut med multiplayer, grafikken ser også vedlig bra ut, så med en god story så kan det bli bra. Finnes det noen reviews av spillet? Noen som vet?

9264713[/snapback]

Ok :) Finnes review av PC-utgaven i alle fall. Var en liten en i VG for 1 uke siden, tror jeg.

En review av 360-versjonen må vi nok vente bitte litt på.

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Jeg synes Morrowind var tøft, Oblivion sugde litt balle og Gothic 2 var helt ok. Gothic 3 har jeg ikke prøvd.

 

Har ikke sett eller lest mye om Two Worlds, men mener å ha fått med meg at det er masse våpen og armor i spillet, frie muligheter for å levle og bygge opp din egen klasse og multiplayer for opptil 8 stykker. Derfor er jeg egentlig veldig spent i håp om at dette i beste fall blir 10% så bra som Diablo 2 og derfor godt nok til å spille en stund. :thumbup:

Lenke til kommentar
fant i vertfall ikke spillet idag.. men venter i spenning.. synd eg er på sjøen når det kommer ut, så får ikke spillt live.. men får no bygget opp en god spiller til eg får internett igjenn

9272951[/snapback]

Ok.

Var på byen og sjekket jeg også. Fant det ikke, så jeg handla meg LOTR:BFME 2 i stedet. Må si jeg ble litt skuffet over at de fjernet Hero Customization :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...