conker287 Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 NY TRAILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.gametrailers.com/player/25538.html Det er ikke en in-game trailer, men ser drit bra ut. PS: Se på glasse til karn!
Windoge Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Kanskje like greit at PC-utgaven av spillet ble utsatt? Etter hva Game Reactor fikk erfare når de prøvde ut den nesten ferdige utgaven av spillet virket det hele som en diger flopp. Av alle spill i bladet kom Assasin Creed sin beta-test ut som den største skuffelsen. Kanskje dette var grunnen til at spillet ble utsatt? Håper de andre utgavene av spillet oppnår forventingene.
ErlendRU Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Ser veldig bra ut i den siste traileren også, men skeptisk til kampsystemet og AIen fortsatt altså. Dette er jo tross alt så viktige deler i spillet at det kan ødelegge alt om det er dårlig.
anders! Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 NY TRAILER!!!!!!! http://www.gametrailers.com/player/25538.html Det er ikke en in-game trailer, men ser drit bra ut. PS: Se på glasse til karn! 9571341[/snapback] Jeg kan ikke se filmen.. er 16 år Jeg som hadde såå lyst!
tOmma- Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Har du ikke lært å oppgi en høyere alder enn det du egentlig er? Jeg er 20, og oppgir alltid det nærmeste tallet jeg kommer med musa når jeg trykker på listeknappen. I det tilfellet: 1976. Vet det ikke er nødvendig, men det er en vanesak.
anders! Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Har skjønt det. Følte bare for å få ut litt ironi Men fytti **** jeg gleder meg! Genial trailer!
Løve Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Th0mas^: Gamereactor er vel de eneste i spillpressen som har gitt AC dårlige kritikker basert på previews. Gamespot, IGN osv. har visst vært veldig imponert over hvordan den nesten ferdige utgaven av spillet er.
Kenny™ Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Hvis jeg har fått med meg dette riktig, så er jo ikke Assassins om combat, det er om planlegging og sniking, så jeg syns det er litt rart at de da kan gi spillet dårlig omtale fordi combaten ikke er fylt med masse action..
Avean Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Tviler sterkt på at det blir dårlig, har sett alt det er av klipp og det ser helt utrolig ut egentlig. Filmene må lyve noe jævlig hvis dette blir noe dårlig. Kampsystemet ser så utrolig smooth ut og ingen fancy effekter, ordentlig hardcore realistisk kamp.
Kenny™ Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 De som var negative til Assassins sier at det er for mye blokkering, men det er jo bare tøft! :!:
ErlendRU Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Tviler sterkt på at det blir dårlig, har sett alt det er av klipp og det ser helt utrolig ut egentlig. Filmene må lyve noe jævlig hvis dette blir noe dårlig. Kampsystemet ser så utrolig smooth ut og ingen fancy effekter, ordentlig hardcore realistisk kamp. 9573762[/snapback] Har du sett den videoen av noen som spiller på TGS da? Ikke akkurat imponert over AIen, men jeg lever i håpet og tror det blir bra til slutt.
-sparks- Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Har du sett den videoen av noen som spiller på TGS da? Ikke akkurat imponert over AIen, men jeg lever i håpet og tror det blir bra til slutt. 9573958[/snapback] Hadde vært kjekt med en link
ErlendRU Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Har du sett den videoen av noen som spiller på TGS da? Ikke akkurat imponert over AIen, men jeg lever i håpet og tror det blir bra til slutt. 9573958[/snapback] Hadde vært kjekt med en link 9574011[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=834237&st=0 Se på side 2 et sted for fungerende link..
BlastyTrasty Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 (endret) Sidan du ikkje svarar i den andre tråden Avean, limar eg inn eit sitat av svaret mitt i denne tråden. Tja gode animasjoner, herlig fysikk og mulighet til å klatre hvor du vil ? Herregud Assassins Creed er jo det spillet ALLE venter på. Tviler jeg er den eneste som mener det er AMAZING.Sant nok, er nok mange som meiner at AC blir ein av årets store titlar.Edit: Greit AI var ræva men alle kan jo se at det ikke er ferdig kode ? Tviler på at Jayde lar spillet slippe med såpass idiotisk AI. Faktisk en av de første spilldesignerne som faktisk har peiling. Korleis kan du seie at alle kan sjå at koden ikkje er ferdig. Lurar på kva som kvalifiserar deg til å seie noko slik? Veit ikkje kven Jayde er, men om du meiner Jade Raymond, som er produsent, og ikkje designar. I såfall på AC. Uansett, korleis kan du lire av deg at Frøken Raymond er ein av dei første 'som har peiling' ? Kva med... tja... Ray Muzyka, Greg Zeschuk, David Jaffe, Charles Cecil, Will Wright? Berre for å ta nokon ut av lause lufta. Held ikkje mykje vatn desse postane dine Avean. Men det er strengt tatt ingen nyheit. Lyst til å svare, eller spør eg vanskeleg? Du er kjapt ute med dommedags profetiar, eller hyllest når det er eit tema du har ei formeining om. Men med ein gong nokon stillar kritiske spørsmål forsvinn du som morgon-dugg på bilruta. Satsar på du kjem med ei oppklaring. Endret 25. september 2007 av dark by design
_KroSjefen_ Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Ubidama snakker om assassins creed... litt om dei forsjellige byene, achivements, våpen ++ KILDE enjoy.
Kenny™ Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Ubidama snakker om assassins creed... litt om dei forsjellige byene, achivements, våpen ++ KILDE enjoy. 9593476[/snapback] Yay! Nå gleder jeg meg enda mer! huff... leste comments... står jo bare om hvor heit hun dama er... så jævlig tåpelig...
Luchy Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 (endret) Edit: Greit AI var ræva men alle kan jo se at det ikke er ferdig kode ? Tviler på at Jayde lar spillet slippe med såpass idiotisk AI. Faktisk en av de første spilldesignerne som faktisk har peiling. Han sier jo ikke at han vet at det er noe feil med koden, men at han mener at den ikke ser ferdig ut. Han har heller ikke nevnt at han er kvalifisert til å se det heller, lettere sagt så er det hans egen mening. Endret 28. september 2007 av Luchy
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Ubidama er jo egentlig heit..
Kenny™ Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Ubidama er jo egentlig heit.. 9596584[/snapback] Joda, men det er jo tåpelig å lage en lang diskusjon om hvor pen og hvor sliten hun ser og alt annet mulig piss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå