Gå til innhold

HP Pavilion HDX tråden


convak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I de siste dager har nå viftene vært utrolig irriterende, den blåser like mye som støvsuger.

Er dette pga varmen som er nå eller er det noe skjedd med maskinen? Hjelper det å oppdatere bios?

Kan ikke si jeg opplever disse problemene som du beskriver.

For hos meg er det totalt omvendt. ^^

Lenke til kommentar
I de siste dager har nå viftene vært utrolig irriterende, den blåser like mye som støvsuger.

Er dette pga varmen som er nå eller er det noe skjedd med maskinen? Hjelper det å oppdatere bios?

 

Åpne opp PC'en, skru ut og rens vifta og luftekanalene dette bør hjelpe hvis den er støvete :)

Lenke til kommentar

Ok.

 

Litt kjipt å sitte og vente på ny hjemmepc for så å se at HDX 94XX serien er på vei inn da :(

 

Ultimo August er leverings dato på maskina mi.

 

Skal dog bli godt å få sendt den Gamle Toshiba Satelite`n på verkstedet da.

Jeg har aldrig spilt på den intil nylig da min datter driver med skolespill skulle forsøke den, og den overopphetes bare spillet starter.

Drivere/Bios renset vifter jau like varm og ender BSOD.

 

Har altid syntes den var varm men har ikke tenkt spes over det da det aldrig har byd på noen problemer.

Lenke til kommentar
Har lagt merke til at når jeg på system, og ser dataens navn, så står det 9200 eller noe.

Da jeg kjøpte dataen bestilte jeg 9350. :S

 

Dette er nevnt tidligere i tråden.

Flere som har samme info som deg men hadde vist noe med at serien ble feil brandet.

Nesten litt fristendes å gå tilbake til butikk ^^

Lenke til kommentar

Fabrikantfeil er det. Fikk vite det fra HP, syns det er dumt at dem ikke greier å skjekke pcen før dem leveres til butikkene.

Men fornøyd med pcen, dumt med bluescreen pga en driver som jeg ikke får fix til. Men slettet driveren, så nå er bluescreen borte og fjernkontrollen fungerer ikke lenger.

Lenke til kommentar
Fabrikantfeil er det. Fikk vite det fra HP, syns det er dumt at dem ikke greier å skjekke pcen før dem leveres til butikkene.

Men fornøyd med pcen, dumt med bluescreen pga en driver som jeg ikke får fix til. Men slettet driveren, så nå er bluescreen borte og fjernkontrollen fungerer ikke lenger.

Ja, begynner å tvile på HP.

En pc til 15 tusen også skal det være så mye feil, og tull med den. Nesten som man kan begynne å lure, om de sov når de ferdig gjorde den. ^^

 

 

Men jeg har aldri hatt noen problemer med bluescreen/fjernkontroll elns..

Så, må være din enkelte som gjør det :S

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter å ha ventet i to uker er min hdx 9490 endelig i hus, men dette er ikke en laptop, det er et beist! :D Har ikke fåttt satt den på prøve ennå, men det skal bli artig å prøve. En (av mange) ting som jeg ble positivt overrasket over er at oppløsningen ikke er på 1680 x 1050, men på hele 1920 x 1200. Jeg trodde det bare var i USA at dette var mulig å få, men da er altså infoen på komplett (der jeg bestilte) og alle andre plasser feil. Ikke at jeg bryr meg om det! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...