Gå til innhold

Nokia 6500 Classic og Slide


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen med Slide her som har problemer med minnekortet? Får ikke formatert kortet, og bilder jeg sletter, vil ikke slettes. Dette er med minnekortet du får med mobilen. Prøvde et annet MicroSD kort, men telefonen finner ikke kortet på galleri menyen. Dessuten får jeg "filformatet støttes ikke" når jeg tar bilder og har satt minnekortet som standard lagring for bilder.

Endret av NiwT
Lenke til kommentar

Har også hørt om flere som har problemer med at telefonen ikke leser minnekortet.

Du bør straks ta kontakt med forhandleren din slik at du får den på DOA.

 

Om du venter for lenge med å returnere den til forhandler kan du og miste "doa" retten din. Da må du pent vente på telefonen mens forhandleren sender den til service.

Lenke til kommentar
Noen som også har testet 6210 classic og som kan si noen ord om den kontra 6500 classic?

To fine mobiler, absolutt.

 

6120C er vel noe større, i hvert fall tykkere, men er en ganske ulik telefon enn 6500C. Den har ikke samme gode materialer, men har likevel fin kvalitetsfølelse. Den har alt du trenger av tilkoblingsmuligheter (eller, ikke wlan) som 3g og hsdpa, pluss mulighetene til S60. En mer proff-orientert mobil i billig og liten pakke.

 

6500C er langt mer på vei en designmobil, laget for å fange blikk. utrolig pent ytre, men langt fra noen profftelefon når det kommer til innmaten.

Lenke til kommentar

Har lest noen tester av 6500c som ikke var så bra, bl.a på dinside.no om jeg husker rett. Var de som anbefalte å ta en titt på 6120c som koster en tusenlapp mindre og har de fleste funksjonene som 6500c har. Blei litt usikker jeg nå...for har lest mye bra om 6120c også. Ikke lett dette. ;)

 

At den (6120c) ikke er like tynn som 6500c er ikke så nøye. 6500c er nesten LITT for tynn.

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar
Har lest noen tester av 6500c som ikke var så bra, bl.a på dinside.no om jeg husker rett. Var de som anbefalte å ta en titt på 6120c som koster en tusenlapp mindre og har de fleste funksjonene som 6500c har. Blei litt usikker jeg nå...for har lest mye bra om 6120c også. Ikke lett dette. ;)

 

At den (6120c) ikke er like tynn som 6500c er ikke så nøye. 6500c er nesten LITT for tynn.

 

 

Jeg har ikke prøvd 6500, men har 6120, som jeg er utrolig godt fornøyd med.

Den har absolutt alt jeg trenger av en mobil:

- 3g

- Bra størrelse

- Kjapp

- God (nok) skjerm

- Greit kamera

- Radio

- Mulighet for andre programmer (symbian. Åpner i dag pdf, word og excel-filer uten problem)

- Føler meg trygg på kvaliteten. Ikke noe problemer med at telefonen fryser, skrur seg av, ikke finner minnekortet, eller lignende.

 

 

Det eneste minuset er egentlig at overflaten suger til seg (fete) fingermerker som bare søren. Men er jo lett å bare pusse den mot genseren eller lignende, så vil si at det er et ganske så lite problem.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Må være minst en måned siden 6500 Classic ble lansert, og til dags dato er det kun levert sorte mobiltelefoner. Det er jo Bronze som er den übercoole, men finnes fortsatt ikke i butikkhyllene :no:

 

Noen som vet noe om Classic Bronze og når den eventuelt kan lande i butikkhyllene?

Lenke til kommentar

Driver å tukler litt med en Nokia 6500 Classic om dagen, men har et lite problem. Uansett hva, så klarer jeg ikke å få til skjermsparer.

 

Skulle gjerne ha disse nye flash-sparerne.

 

Har sett i instruksjonsboken, slått skjermsparer på og slumre- og strømsparingsmodus av, men skjer likevel ingenting. Tips?

 

Takker for hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...