Gå til innhold

Nokia 6500 Classic og Slide


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En liten oppdatering...

 

Nokia 6500 Classic

 

ca. tider...

 

mshop.no får den inn den 14.9

 

psdata.no får den inn den 14.9

 

amentio.no får den inn den 18.9

 

yatack.no får den inn den 18.9

 

multicom.no får den inn den 18.9

 

cdon.com får den inn den 10.10

 

movida.no har ingen bekreftet leveringsdato

9446609[/snapback]

 

Ingen av disse butikkene har den på lager. Hva skjer? Er den veldig forsinket, eller har de bare fått en ca dato å gå utifra? Har sett datoen blitt forandret 3-4 ganger hos flere av butikkene...

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar

Butikker setter med vilje tidlige ubekreftede datoer for at kunden skal tro de snart får inn produktet og forhåndsbestiller. Sjansen for at han avbestiller er lavere enn sjansen for at han ville valgt den butikken om deres ubekreftede dato er senere enn alle andres.

 

Det eneste man må lære seg er å rett og slett ikke se på datoene om de er ubekreftet - for kommende mobiler er de oftest rent oppspinn.

Lenke til kommentar

Ja, men de opererer med ubekreftet, forventet og bekreftet. Og etter det jeg har sett så blir alle disse brukt, men datoene blir stadig flyttet forde. Det står f.eks:

 

Bekreftet: 15.09.2007 frem til den datoen og etter den datoen står det 25.09.2007 osv osv...Hvor lenge pleier de å holde på slik før de faktisk får varen på lager?

 

Er det virkelig så mange som stoler på de datoene at de bestiller utifra hva de sier?

Lenke til kommentar

Vet noen om det vil være mulig å koble 6500 til en GPS? Den har jo bare series 40 og series 60 er vel ofte påkrevd?

 

Jeg liker dessverre denne telefonen vesentlig bedre enn N95 8Gb som er alternativet. Metall er tingen, N95 er jo en plasthaug uten like og skulle ønske de tok seg kostnaden med å gjøre den litt mer eksklusiv.

Lenke til kommentar

Jeg bestile fra Katshing.se... de har oppført seg eksemplarisk!

 

De sendte meg en ny telefon, som nå er på vei, med en gang jeg fortalte dem om problemene med Posten, og så tar de seg av reklamasjon mot posten på egen hånd.

 

Så vidt jeg forstår stoppet den på en eller annen sorteringssentral. Gjør den ikke det igjen, bør jeg ha den i morgen eller fredag. Satser på at jeg ikke er like uheldig denne gangen :-)

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet er telefonen identisk med den i Norge.

Jeg får telefonen levert til Stockholm, så frakt til Norge vet jeg lite om, men internt i Sverige var det 90 kr. Totalprisen var ca. 3400 svenske kroner, eller 2900 norske.

 

Så vidt jeg vet kommer det 25% mva hvis den skal sendes til Norge, men jeg har ikke funnet en svensk mobilbutikk som gjør det. Bor man i nærheten av grensen går det vel kanskje an å få sendt den til et postkontor og kjøre og hente den.. Skal du importere den lovlig, så trekker man fra den svenske momsen (25%) og legger til den norske (25%), så da kommer man likt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...