Gå til innhold

Sitat på russekort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Gi ungdommen alkohol før idretten tar dem!"

9197928[/snapback]

 

Når øllet går inn går intelegensen(spelling?) ut, da blir det plass til mer øl! :D

9197942[/snapback]

Begge disse er vel hva man kan kalle det ultimate klisje-sitat å ha på russekortet. Ufattelig mange som har brukt det i ufattelig lang tid. De er eldgamle og rett og slett brukt så mye at de har mistet litt av sjarmen sin. Selvfølgelig skal man ha noe morsomt på russekortet, men det skader ikke å være litt original og ha noe litt mer unikt på russekortet.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Ja, det er sant. Men jeg syns de fremdeles har litt sjarm. Var riktig nok ikke et sitat fra mitt russekort. Sitat tingen på mitt var litt for geek, tror ikke det var stort annet enn folk i IKT klassen min som skjønte humoren.

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Ja, det er sant. Men jeg syns de fremdeles har litt sjarm. Var riktig nok ikke et sitat fra mitt russekort. Sitat tingen på mitt var litt for geek, tror ikke det var stort annet enn folk i IKT klassen min som skjønte humoren.

9197993[/snapback]

Joda, har jo fortsatt litt sjarm. Men siden 1 av 10 russ, nå overdriver jeg selvsagt, russ bruker dette sitatet er det fornuftig å finne noe annet. Selv hadde jeg et sitat fra filmen Blues Brothers:

 

Elwood Blues: They're not gonna catch us. We're on a mission from God.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...