Gå til innhold

Leetching i BG og andre saker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i AV i dag, det som irriterte meg (som vanlig) var alle afk leetcherne. Er det fler der ute som er like frustrert over disse skapningene? De ødelegger for de som virkelig vil gjøre pvp. Blizz skulle laget en report leetching på samme måte som report spam. der de kan slå opp å se hvor aktiv en har vært i BG, sjer det nok ganger bli han ikke bannet fra selve wow nødvendigvis, men bannet fra BG.

De andre sakene jeg irriterer meg over, er en sak som spesiellt foregår i AV. Folk som står i mitten og samler kills -_- AV er IKKE en BG for å samle kills, du får ca nada for dem. Dra da i AB/WSG eller..rundt om i verden? Ødelegg ikke for oss som gjerne vil vinne, å få honor..

BTW: så bør folk lære seg å lese, følge med, å gjøre som de blir fortalt, reporte inc. sammendrag: Kommunikasjon innenfor BG er en vesentlig del for å få det til å funke. Å på den måten vinne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Leechere burde du ha gitt opp for lengst å fjerne. De har alltid vært der og kommer alltid til å være der. Helt enig, men det nytter ikke.

De andre sakene jeg irriterer meg over, er en sak som spesiellt foregår i AV. Folk som står i mitten og samler kills -_- AV er IKKE en BG for å samle kills, du får ca nada for dem. Dra da i AB/WSG eller..rundt om i verden? Ødelegg ikke for oss som gjerne vil vinne, å få honor..

BTW: så bør folk lære seg å lese, følge med, å gjøre som de blir fortalt, reporte inc. sammendrag: Kommunikasjon innenfor BG er en vesentlig del for å få det til å funke. Å på den måten vinne.

9184818[/snapback]

Personlig er jeg i AV for å vinne, altså drepe Drek. Så jeg er helt enig. Men hvis jeg virkelig har lyst til å farme HK i AV så gir jeg blanke faen i hva du skriver i Battlegroundchatten, og det gjør alle andre også :!: Innse det :p

En tier på at du er alliance.

/reroll horde

Endret av frisyre
Skrevet

9184818[/snapback]

Hva er galt med det?

At noen av dere kun er grådige på honour får stå på deres regning, og jeg synes ikke dere skal få ødelegge for de som faktisk synes det er gøy å slakte hverandre ned i BG'en.

Det var til PvP at BG'er ble introdusert, og det er ikke noe galt når folk bruker den til PvP heller, i motsetning til dere honour-slaver.

Skrevet

9184818[/snapback]

NEEEEI! Drit i de jævla 15 minutters AV. Det er IKKE gøy. 2-3 timer så snakker vi ekte AV.

Det som irriterer meg er disse jævla mongoene som skriker "Dont loot wolves" uten å ha peiling på hvordan de fungerer...

Skrevet

Nok en gang vil jeg si at man forventer for mye av folk.

Jeg mener man er storforlangende om man forventer at alle gjør sitt beste til enhver tid.

BG's er et sted man er nødt å delta i om man vil ha gear av bra kvalitet og ikke har pisset seg inn med et high-end guild. Men er simpelten nødt å kjøre BG's. Og da kan man ikke forvente at man er like gira hele tiden, men av og til bare "farmer". Folk må respektere dette syntes jeg. Og stort sett så stabiliserer det seg på BG-realmen man er i. På silvermoon..med tilhørende battlegruppe eller hva det heter så vinner horde stort sett alle BG's untagen AV, hvor alliance vinner 90%. Med et sånt nesten gitt opplegg er det rom for å afk'e litt i BG'er med relativt god samvittighet. Vil man ha det gøy er man bare mer aktiv i BG'en uten at det egentlig har så mye å si på utfallet av hvem som vinner eller ei. Selvsagt kan ikke alle tenke slik, men som jeg sier....etter hvert så stabiliserer det seg til noe som er vanskelig å endre:)

Selv kan jeg være veldig aktiv i 2-3 AV'er på rad..og ha det kjekt med det. For så å være afk..(hoppe litt innimellom mens jeg rydder i huset eller lager middag) i dem neste 2. Vinne alle 5 gjør vi uansett. Og honor poengene er jeg bare pent nødt å ha uansett slik som spillet er lagt opp.

Skrevet (endret)

Ja det er ingen reprisalier fra Blizzard sin side. Det er jo fakta. Men vi kan jo diskutere hvorvidt det er ok elelr ei som vi gjør her:)

Og rata101 tolket feil:) Det er bare ulovlig om man bruker any kind of method...dvs any kind of program som hindrer at man får afk-tag. Om man selv sørger for å hoppe litt innimellom så er ikke dette ulovlig på noen måte.

Endret av gamer73
Skrevet

Joda, jeg har ikke noen problemer med å forstå at folk med manglende moral utnytter dette. Det er jo enkel psykologi: Når straffen er tilnærmet null, man aldri blir tatt og det ikke er noen effektive hindringer... så vil folk fristes. Men det gjør ikke personene noe bedre. Man er fremdeles en drittsekk og en snylter.

Skrevet
Joda, jeg har ikke noen problemer med å forstå at folk med manglende moral utnytter dette. Det er jo enkel psykologi: Når straffen er tilnærmet null, man aldri blir tatt og det ikke er noen effektive hindringer... så vil folk fristes. Men det gjør ikke personene noe bedre. Man er fremdeles en drittsekk og en snylter.

Når man forventer så mye av folk må hverdagen være svært frustrerende ;)

Det eneste stedet man kan forvente å stille slike krav er i et guild, hvor man blir spurt om å stille f.eks 3 dager i uken fra kl 20-24 for å raide. Sier man ja, så er man med, sier man at man ikke klarer det så er man ikke med. Saken er her at ingen blir såret eller sur:)

I bg's er det IKKE på samme måte.

Skrevet

Når man forventer så mye av folk må hverdagen være svært frustrerende ;)

I bg's er det IKKE på samme måte.

9185459[/snapback]

Stemmer... :thumbup:

Og "manglende moral"??! :!:

Den var god...

Skrevet

Det at det er "vanlig" at folk snylter, betyr ikke at det er riktig. Er litt lei av "jammen alle andre jukser jo med [stipend, forsikring, reisefradrag+++]". Du utnytter andre, uansett hvordan du snur på det. Du kan sikkert mene at det ikke er så "farlig", men du kan ikke si at det ikke er snylting. Synes det er feigt og stakkarslig av folk å ikke i det minste innrømme at det er snylting. Men det taler jo egentlig for seg selv....

Skrevet
Det at det er "vanlig" at folk snylter, betyr ikke at det er riktig. Er litt lei av "jammen alle andre jukser jo med [stipend, forsikring, reisefradrag+++]". Du utnytter andre, uansett hvordan du snur på det. Du kan sikkert mene at det ikke er så "farlig", men du kan ikke si at det ikke er snylting. Synes det er feigt og stakkarslig av folk å ikke i det minste innrømme at det er snylting. Men det taler jo egentlig for seg selv....

9185580[/snapback]

Eh.. vi snakker fremdeles om et spill her, ikke sant?

Eller likestiller vi å farme HK, f.eks, i BG med å snyte på skatten?.. For DET ville i hvert fall tale for seg selv.... :hmm:

Skrevet (endret)

9184818[/snapback]

Hva er galt med det?

At noen av dere kun er grådige på honour får stå på deres regning, og jeg synes ikke dere skal få ødelegge for de som faktisk synes det er gøy å slakte hverandre ned i BG'en.

Det var til PvP at BG'er ble introdusert, og det er ikke noe galt når folk bruker den til PvP heller, i motsetning til dere honour-slaver.

9184917[/snapback]

Sinker progresjonen til motstander også :) Jeg kjører litt variert løp i AV. Noen ganger er jeg med på rush for å ta Drek, andre ganger står jeg i midten og tar de som kommer forbi (evt andre steder), andre ganger holder jeg en gravyard eller tower. Greit å få litt avveksling :)

Hater leechers selv da, synd at ikke Blizzard kan gjøre noe med de.

Endret av Dev-
Skrevet (endret)

9185580[/snapback]

Eh.. vi snakker fremdeles om et spill her, ikke sant?

Eller likestiller vi å farme HK, f.eks, i BG med å snyte på skatten?.. For DET ville i hvert fall tale for seg selv.... :hmm:

9185597[/snapback]

Jeg har ikke likestilt det. Jeg sier bare at unnskyldningene er uholdbare og er av typen som blir brukt til å forsvare andre typer snylting. Dette går klart frem, så her velger du å misforstå :p

Snylting er snylting. Og poenget mitt er at jeg synes folk burde ha baller til å innrømme at det er det de driver med.

Endret av mad_arab
Skrevet
Jeg har ikke likestilt det.

I hvert fall sammenlignet det. Relatert det til det... Noe som uansett er.. "spesielt". :D

Jeg sier bare at unnskyldningene er uholdbare og er av typen som blir brukt til å forsvare andre typer snylting.

9185607[/snapback]

Men hvilke unnskyldninger? Man trenger vel ikke noen unnskyldning for å farme HK i BG eller sitte å trykke på spacebaren mens man spiser brødskive.... :hmm:

Skrevet

Jeg gidder ikke leke ordspill med deg. Du bare prøver å unngå å snakke om temaet.

Du snylter på andre. Punktum. Og du er åpenbart en av de som ikke engang klarer å innrømme det. Ingen kommer til å hogge hodet av deg, men du mangler likevel baller til å si at du faktisk snylter. Ikke imponerende akkurat :thumbdown:

Skrevet (endret)

Hvis jeg skal gå mer i AV( blir bare for marks) på roguen, så kommer jeg nok til å leeche. Er ikke min feil at rogues er så ufatterlig dårlig egnet i bgs. Er på grensen til latterlig. Er lei av AV og de tomsingene som springer rundt der. Er det en hunter med kan han gjør livet surt for en hvilken som helst rogue.

Endret av M@R7!N
Skrevet

Mad arab, det blir for snevert å kalle folk som av ulike grunner er litt "afk" i BG'er til tider som drittsekker og snyltere. Det å skaffe honor poeng er en endeløs farmefest og du kan ikke forvente at man skal være like gira all den tiden man er der, det må du skjønne. Jeg tror jeg nærmer meg en viss sannhet når jeg påstår at dette med å gjøre en innsats i BG'ene på en måte går på rundgang. Noen ganger er man ivrig og yter litt, mens han som sto på i 3-4 BG'er på rad gjerne er litt sliten og tar det litt med ro i dem neste...spise en skive..gå en kjapp tur på do osv...Både meg og han trenger dem honor poengene sårt for å henge med i gear kappløpet. INGEN av oss er drittsekker!

Man er KUN drittsekk om man med overlegg går inn for å skape kvalme for andre.

Skrevet (endret)
Jeg gidder ikke leke ordspill med deg. Du bare prøver å unngå å snakke om temaet.

:hmm:

Hm?.. Jeg er da virkelig on-topic.. hvis du ikke har noe å komme med er det forsåvidt greit.

Du snylter på andre. Punktum. Og du er åpenbart en av de som ikke engang klarer å innrømme det. Ingen kommer til å hogge hodet av deg, men du mangler likevel baller til å si at du faktisk snylter. Ikke imponerende akkurat :thumbdown:

9185679[/snapback]

Igjen du snakker om "snylting", "utnytting av andre" etc.. som nevnt rimelig "spesielle" begreper når det er snakk om et spill, men det sier jo forsåvidt litt om deg... men uansett.. hvorfor tror du det er relevant, eller mer presist: av betydning for andre, hva du definerer som snylting? Hva er det en som farmer HK i BG, f.eks, skal unnskylde? Eller en som sitter å trykker på spacebaren? Jeg tror ikke de unnskylder det i det hele tatt.... tror nemlig de syns det er helt uproblematisk... ikke noe å unnskylde. Og om du syns det er "lite imponerende" eller ikke er vel knekkende likgyldig... Som er en del av poenget....

:hrm:

Edit: Personlig forstår jeg meg ikke på folk som spiller AV som om det skulle være X-roads, men det er også helt uvesentlig, og om jeg skulle vært "lite imponert" av dem eller skulle se på dem som "snyltere" hadde vært rimelig irrelevant (for dem). Og det ville vært på grensen til tragisk om det var noe som engasjerte meg sterkt.

Endret av pax1
Skrevet (endret)
Er det en hunter med kan han gjør livet surt for en hvilken som helst rogue.

9185848[/snapback]

Helt klart, ser jeg en rogue så går jeg etter han med en eneste gang. Spiller ingen rolle hva jeg enn gjør, rett på han. Kan vel nesten sies å være hevngjerrig etter de uttallige ganger jeg har blitt "ambushet" mens jeg har spist og drukket for å få tilbake liv og mana (på magen min vel og merke). For min del så er en god rogue en død rogue, i bgs vel og merke.

On topic:

Har man behov for å være afk, så vær for all del afk. Men det kan da ikke være verre enn at folk som har det behovet kan ta den "pausen" utenfor bg? Spis, drikk, gå på do eller hva du enn gjør først, så kan du "joine" en bg deretter.

Nå tror jeg at trådstarter i utgangspunktet er mere irritert over folk som konsekvent er "borte fra spillet" mens de er i bg. Har også vært på det stadiet hvor jeg lot meg provosere eller irritere av den type spillere, men etter et visst punkt så ga jeg rett og slett ....

Endret av Pingo68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...