Gå til innhold

HP Pavilion dv9575 erfaringer


Bruun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har nettopp kjøpt PCen.

Har en Sony 40X2000 TV.

Har kjøpt en HDMI 5 m kabel fra mamoz. (kabelen er nærmerer 4 m).

 

Funker bra.

Har mulighet til styre hvorvidt jeg ønsker at begge skjermer skal vise på samme enhet osv.

Hadde trøbbel med å få 1080p til å funke. Ved å spesifikt velge AV5 inngang på TVen så funka det.

Når det gjelder lyd så måtte jeg som tidligere nevnt i denne tråden endre lydutgang. I tillegg måtte jeg logge av og på Pcen etter at dette ble endret.

 

Fugle

9333783[/snapback]

Med andre ord; HDMI (og da med lyd og bilde) funker knall?

9338366[/snapback]

 

Jepp, fornøyd så langt

Lenke til kommentar
Noen som har bestilt denne pcn fra komplett? Noen som har erfaringer med leveringstider fra dem i sommer?

 

Leste en plass at de lå 8 dager bak skjema, noen som kan bekrefte eller avkrefte dette ?

9376142[/snapback]

jeg kan bekrefte dette... :( bestilte på søndag. de sa det var mellom 6-8 dagers leveringstid... :(

Lenke til kommentar

Prøvde forresten PC'en med Lost Planet demo. Alle innstillinger på fullt. Fikk maks 1FPS!! Men skrudde ned rimelig mye, og fikk rundt 10FPS, kan fortsatt ikke si meg fornøyd... Er det en skjermdriver jeg mangler eller noe? Alt er det som originalt ble installert (og det ble installert riktig). Jeg har oppdatert DirectX til det nyeste, men har ikke lastet ned ny skjermdriver, da jeg kun fant til 8000-serien, derav ikke 8600M GS.

Hva tror dere? Er ikke denne maskinen like rask som den burde være?

Lenke til kommentar

Noen flere som har fått testet denne bærbarens grafikkytelse skikkelig? De innleggende som har kommet vedrørende grafikkytelse har ikke vært alt for positive.

 

Meget interesert i denne bærbaren, men jeg stiller meg tvilende til hvordan den vil takle å spille f.eks. oblivion, stalker osv osv på nogenlunde høy grafikk :hmm:

Endret av Fasius
Lenke til kommentar
Var det slik at du fikk byttet strømomformer Bruun? Samme dritten på min også, høyfrekvent skjærende lyd som til tider er mildt sagt jævli irriterende!

9392695[/snapback]

Den har ikke kommet enda, og i morgen flytter jeg utenlands et års tid. Hipp hurra for HP & Posten som ikke klarte å få den hit på 3 uker!

 

 

Noen flere som har fått testet denne bærbarens grafikkytelse skikkelig? De innleggende som har kommet vedrørende grafikkytelse har ikke vært alt for positive.

 

Meget interesert i denne bærbaren, men jeg stiller meg tvilende til hvordan den vil takle å spille f.eks. oblivion, stalker osv osv på nogenlunde høy grafikk  :hmm:

9394870[/snapback]

Jeg har testet S.T.A.L.K.E.R, og med høye innstillinger så hakket det en del. Satte jeg det ned kjørte spillet mye bedre. Jeg skal få testet det mer når jeg har kommet hjem.

Lenke til kommentar

Vurderer denne PCen i og med at Dell har så lang leveringstid! Lurer på hvordan den fungerer til spill, Dell har en 8600 GT brikke, hvar har denne?. Er det eventuelt en stor forskjell? Noen som gidder å prøve den med spill som Oblivion, F.E.A.R og Medal of Honor: Airborne? Om dere har spillene da selvsagt:D

Lenke til kommentar
Vurderer denne PCen i og med at Dell har så lang leveringstid! Lurer på hvordan den fungerer til spill, Dell har en 8600 GT brikke, hvar har denne?. Er det eventuelt en stor forskjell? Noen som gidder å prøve den med spill som Oblivion, F.E.A.R og Medal of Honor: Airborne? Om dere har spillene da selvsagt:D

9408086[/snapback]

Denne har 8600gs ja. Var det som stoppet meg fra å kjøpe denne pcen, alt ellers virker perfekt, og det er en nydelig pc. Skulle gladelig betalt en tusenlapp mer hvis det var 8600gt i den, skjønner ikke poenget med å sette i gs kort når de først lager en sånn topp pc ellers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...