Gå til innhold

Video: Gears of War


Anbefalte innlegg

Nei, HDMI kreves ikke for 1080p.

 

Xbox sender 1080p over komponent, HDMI og VGA.

Og Xbox 360 har HDMI (Xbox 360 Elite og de nyeste Xbox 360 Premium)

9544097[/snapback]

 

Er det ikke slik at HD signaler blir nedskalert dersom man ikke bruker HDMI. Jeg trodde det var en av restriksjonene. Drm og alt det der. Poenget med det varat man ikke skulle kunne fange opp HD signalet og "piratkopiere" det. Det er seff mulig jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får vi spille mot Xbox360 spillere så er det slutten på Xbox Live tror jeg  :!:

9125139[/snapback]

 

Noen andre spill har blitt testet pc vs xbox 360 og xbox 360 spillere vant soleklart :innocent:

9128056[/snapback]

 

Hahaha det skal me nå ser på!! Gleder meg til å fragge xbox 360 spiller. Vi pc eier har jo MYE bedre grafik plus mus og tastatur. Xbox 360 kan du bara hive ut vinduet i fortvilelse etterpå :!: :!:

Lenke til kommentar
Får vi spille mot Xbox360 spillere så er det slutten på Xbox Live tror jeg  :!:

9125139[/snapback]

 

Noen andre spill har blitt testet pc vs xbox 360 og xbox 360 spillere vant soleklart :innocent:

9128056[/snapback]

 

Hahaha det skal me nå ser på!! Gleder meg til å fragge xbox 360 spiller. Vi pc eier har jo MYE bedre grafik plus mus og tastatur. Xbox 360 kan du bara hive ut vinduet i fortvilelse etterpå :!: :!:

9591731[/snapback]

 

Wow, så du vinner om du har høyere oppløsing enn meg? Gir jo mening...

 

Joda, du har mus, men du får prøve deg mot de beste Gears of War klanene som finnes da. Tror du blir fragga bra fort.

Lenke til kommentar
Får vi spille mot Xbox360 spillere så er det slutten på Xbox Live tror jeg  :!:

9125139[/snapback]

 

Noen andre spill har blitt testet pc vs xbox 360 og xbox 360 spillere vant soleklart :innocent:

9128056[/snapback]

 

Hahaha det skal me nå ser på!! Gleder meg til å fragge xbox 360 spiller. Vi pc eier har jo MYE bedre grafik plus mus og tastatur. Xbox 360 kan du bara hive ut vinduet i fortvilelse etterpå :!: :!:

9591731[/snapback]

 

Wow, så du vinner om du har høyere oppløsing enn meg? Gir jo mening...

 

Joda, du har mus, men du får prøve deg mot de beste Gears of War klanene som finnes da. Tror du blir fragga bra fort.

9591947[/snapback]

 

Mulig det, hvertfall nå dere har aim help og alt det der til 360. Nei men dridt i det håper bara at dei har laga en skikkelig konvertering sånn at mus og tastatur funker fett. Hørte at det sko komme noe mer brett og sånn til pc stemmer deT?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...