Gå til innhold

Video: Gears of War


Anbefalte innlegg

Når du sier UT3? Tenker du på "Unreal Turnament 3"? For det er det ingen ting som heter... Unreal Turnament 97, 2003 & 2004. 2007 er under produksjon. (skyt meg hvis jeg tar feil)

9128065[/snapback]

 

*BANG* Headshot.

 

UT / Unreal Tournament = nr 1

UT2k3 / UT2003 / Unreal Tournament 2003 = nr2

UT2k4 / UT2004 / Unreal Tournament 2004 = nr2 edit 2.

Det siste som er i utvikling gikk i begynnelsen under 2007 men heter nå *trommerull* : Unreal Tournament III

Men for en kort versjon kan man vel si UT3.

 

Edit: for å pirke enda litt til. Unreal Tournament ble gitt ut i 99 så i så fall blir det UT99

Endret av Imidura
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når du sier UT3? Tenker du på "Unreal Turnament 3"? For det er det ingen ting som heter... Unreal Turnament 97, 2003 & 2004. 2007 er under produksjon. (skyt meg hvis jeg tar feil)

9128065[/snapback]

 

*BANG* Headshot.

 

UT / Unreal Tournament = nr 1

UT2k3 / UT2003 / Unreal Tournament 2003 = nr2

UT2k4 / UT2004 / Unreal Tournament 2004 = nr2 edit 2.

Det siste som er i utvikling gikk i begynnelsen under 2007 men heter nå *trommerull* : Unreal Tournament III

Men for en kort versjon kan man vel si UT3.

 

Edit: for å pirke enda litt til. Unreal Tournament ble gitt ut i 99 så i så fall blir det UT99

9128464[/snapback]

 

Åå... Hvilket bra spill kom ut i 97 da?... tenke..

Lenke til kommentar
Får vi spille mot Xbox360 spillere så er det slutten på Xbox Live tror jeg  :!:

9125139[/snapback]

 

Noen andre spill har blitt testet pc vs xbox 360 og xbox 360 spillere vant soleklart :innocent:

9128056[/snapback]

 

Skytespill? Der PC-versjonen ikke har fått "kunstige" begresninger?

 

9128068[/snapback]

Om jeg ikke tar helt feil så inneholder xbox spill helt utrolig patetiske ting som aim-help ol.!! Ting som er direkte juks på PC arenaen og som får deg bannet fra de fleste spill. Tragisk rett og slett at man skal måtte ty til slikt piss. :mad:

Lenke til kommentar

Når du sier UT3? Tenker du på "Unreal Turnament 3"? For det er det ingen ting som heter... Unreal Turnament 97, 2003 & 2004. 2007 er under produksjon. (skyt meg hvis jeg tar feil)

9128065[/snapback]

 

Siden du er glad i pirk:

Når du sier "Unreal Turnament" - mener du da Unreal Tournament ? For det er ingenting som heter Unreal Turnament. :cool:

Lenke til kommentar

Når du sier UT3? Tenker du på "Unreal Turnament 3"? For det er det ingen ting som heter... Unreal Turnament 97, 2003 & 2004. 2007 er under produksjon. (skyt meg hvis jeg tar feil)

9128065[/snapback]

 

Siden du er glad i pirk:

Når du sier "Unreal Turnament" - mener du da Unreal Tournament ? For det er ingenting som heter Unreal Turnament. :cool:

9134605[/snapback]

 

 

Selvfølgelig!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Tviler sterkt på at utviklerne har forandret art assets. Er nok akkurat samme textures osv ihvertfall. Forhåentligvis vil det være muligheter for å lage egne mods eller redigere innhold! Og da kan vi snakke om bedre grafikk etterhvert om dette eventuelt blir mulig.

 

Når de sier det er ikke ren Blåkopi så siktes det nok til at grafikken blir oppdatert til pc (slik at man kan stille på aa, af, bloom etc etc om man har pc til det) + kontrollen blir nok forbedret til bruk med mus.

 

Må jo håpe de ikke har en Halo :)

 

I starten føltes det litt unaturlig å styre Marcus Fenix med mus og tastatur, spesielt etter å ha spilt originalen såpass mye på 360. Det tok imidlertid ikke mange minuttene for kontrollen over vår machohelt var total – dermed falt fiendene som fluer rundt meg. Du kan selvsagt også styre med 360-kontrolleren, og PC-en vil kunne skifte mellom de ulike kontrollmulighetene på tiendeler av et sekund.

 

Vi gleder oss til det mer fyldige, og litt vakrere, Gears of War på PC denne vinteren. Det blir utvilsomt en intens opplevelse for både nye og gamle spillere. Dessuten blir det spennende å se hvilke modifikasjoner som dukker opp på Internett etter hvert. Likevel er det lov å lure: Når kommer Gears of War 2?

 

Svarer jo på flere spørsmål spurt på første side, ikke alle som leser før de hopper inn å tråden å stiller spørmål :)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Er det bedre grafikk? Enn på 360?

9125023[/snapback]

 

Tviler sterkt på at utviklerne har forandret art assets. Er nok akkurat samme textures osv ihvertfall. Forhåentligvis vil det være muligheter for å lage egne mods eller redigere innhold! Og da kan vi snakke om bedre grafikk etterhvert om dette eventuelt blir mulig. :)

9125586[/snapback]

 

PC har muligheter for teksturer med høyere oppløsning pga muligheten for mer dedikert minne på grafikkort og hovedkort. Teksturene blir ofte laget i en høyere oppløsning og så nedskalert. Det er faktisk ikke umulig at de blir oppskalert for PC versjonen. ;)

 

Uannsett er det muligheter for høyere oppløsninger. 1900x1200=2.280.000 piksler

 

Xbox 360 har enten 720p eller 1080i hvilket er langt lavere.

 

720p

1280x720=921.600 piksler

 

1080i bruker interlaced ( http://en.wikipedia.org/wiki/Interlaced )

 

1080p (som 360 ikke er i stand til å vise)

1920x1080=2.073.600 piksler

 

Sammenligning av i og p:

http://en.wikipedia.org/wiki/1080i

Lenke til kommentar
Det kan vel dermed være snakk om at det blir "ordentlig" FullHD (ikke bare 720p oppskalert til 1080p) til PC versjonen da grafikkminnet kan takle dette bedre på PC-er?

I PC verdenen er det ikke noe som heter "HD" og "fullHD" når det kommer til skjermer. HD er normalt på PC, og det er det som er fordelen til PC, at man kan skur oppløsningen bl.a så fantastisk mye høyere.
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...