Gå til innhold

Ser du bonusmaterialet på DVD'en?


Movieheart

Ser du bonusmaterialet på DVD'en?  

34 stemmer

  1. 1. Ser du bonusmaterialet på DVD'en?

    • Ja, etter at jeg har sett filmen
      6
    • Ja, finner en film og ser bonusmaterialet på den
      2
    • Kommer an på filmen
      22
    • Nei
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer helt ann på hvilken film/regissør det er. Men tar jo stort sett en titt når jeg har sett en film for første gangen, men bloopers/outtakes/gag-reels blir jo stort sett sett hver gang jeg snurrer filmen. Har faktisk tatt meg selv i å sett i en DVD kun for å se bloopers/outtakes/gag-reels...

Lenke til kommentar

Ja, jeg sel ekstramaterialet, ihvertfall mesteparten av det. Jeg liker å se filmer io sin helhet når de settes på, så ekstramaterialet surrer og går når jeg ikke har tid til dette. Det vil si på morgenen før jobb, når jeg spiser frokost. Foretrekker bloopers og behind-the-scenes, mens trailers og deleted/extended scenes hoppes gladelig over. Det samme med conceptual artwork. Mange ganger gir dette filmen en ekstra dybde, jeg er klart for overdrevent mye ekstramateriale, og ser på dette som det sterkeste våpen mot piratkopiering.

Lenke til kommentar
Jeg ser absolutt alt, bortsett fra musikkvideoer. Jeg ser gjerne filmene to ganger ekstra for å få med meg flere kommentarspor.

9123970[/snapback]

 

Blir det ikke litt kjedelig å se akkurat samme filmen en gang til for å høre på kommentarsporene?

9124511[/snapback]

 

Overhodet ikke. Det blir ofte bare bedre og bedre når man hører forskjellige tanker/fremgangsmåter om de forskjellige scenene.

Har man en genuin interesse for film, så er det bare gøy.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Jeg ser absolutt alt, bortsett fra musikkvideoer. Jeg ser gjerne filmene to ganger ekstra for å få med meg flere kommentarspor.

9123970[/snapback]

 

Blir det ikke litt kjedelig å se akkurat samme filmen en gang til for å høre på kommentarsporene?

9124511[/snapback]

 

Overhodet ikke. Det blir ofte bare bedre og bedre når man hører forskjellige tanker/fremgangsmåter om de forskjellige scenene.

Har man en genuin interesse for film, så er det bare gøy.

9125721[/snapback]

 

Ja. Men hvis man for eksempel har sett Ringenes Herre på tre timer så frister det ikke så veldig mye å sitte tre timer til for å se med kommentarsporene.

Lenke til kommentar
Jeg ser absolutt alt, bortsett fra musikkvideoer. Jeg ser gjerne filmene to ganger ekstra for å få med meg flere kommentarspor.

9123970[/snapback]

 

Blir det ikke litt kjedelig å se akkurat samme filmen en gang til for å høre på kommentarsporene?

9124511[/snapback]

 

Overhodet ikke. Det blir ofte bare bedre og bedre når man hører forskjellige tanker/fremgangsmåter om de forskjellige scenene.

Har man en genuin interesse for film, så er det bare gøy.

9125721[/snapback]

 

Ja. Men hvis man for eksempel har sett Ringenes Herre på tre timer så frister det ikke så veldig mye å sitte tre timer til for å se med kommentarsporene.

9126092[/snapback]

 

Man legger jo så klart inn pissepause i mellom visningene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...