Gå til innhold

Ser du bonusmaterialet på DVD'en?


Movieheart

Ser du bonusmaterialet på DVD'en?  

34 stemmer

  1. 1. Ser du bonusmaterialet på DVD'en?

    • Ja, etter at jeg har sett filmen
      6
    • Ja, finner en film og ser bonusmaterialet på den
      2
    • Kommer an på filmen
      22
    • Nei
      4


Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne starte en liten undersøkelse for å se om folk virkelig ser bonusmaterialet på filmene. Selv har jeg ikke brukt å gjøre det før, men i det siste har jeg funnet ut at å se bonusmaterialet kan være veldig interessant.

 

Hadde vært fint om en moderator hadde snekra sammen en poll på dette.

Alternativene kan være:

1: Ja, etter at jeg har sett filmen

2: Ja, finner en film og ser bonusmaterialet på den

3: Nei

 

EDIT: Endret litt på alternativene.

Endret av _Zero
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis filmen er veldig bra, ser jeg gjerne ekstramaterialet også. Men gidder sjelden å se "bak scenene" o.l. på en film som suger.

Lange kjedelige intervjuer med regissører osv. orker jeg ikke altfor mye av, men syns det er mye mer interessant å se bak scenene fra innspillingen. :)

9114468[/snapback]

 

Ja.

 

Liker godt å se bortklipte scener og jeg da. Og bloopers kan være morsome av og til. Husker jeg satt å så gjennom bonusmaterialet på Bruce Almighty en gang. Der var det veeldig mye morsomt.

Lenke til kommentar
Ja, bortklipte scener er gøy, og bloopers. Som sagt, det kommer an på hvilken film det er. Bruce Almighty (som du nevner) har en del gøy, noe som selvsagt ene og alene skyldes Jim Carrey. ;)

9114637[/snapback]

 

Ja.

I den scenen hvor han sitter å spiller på pianoet og det ikke kommer noe lyd fra det er helt genial. :!:

Lenke til kommentar

Husker jeg så bloopers fra Smokin' Aces. Lo godt av det.

 

Liten spoiler her!!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ben Affleck brukte minst 15 (seriøst, kødder ikke) forsøk på å få åttern ned, da han skulle spille litt pool i filmen. Og da han endelig klarte det, klarte han ikke å si replikken sin, alle bare lo :D
Endret av MetroN
Lenke til kommentar
Husker jeg så bloopers fra Smokin' Aces. Lo godt av det.

 

Liten spoiler her!!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ben Affleck brukte minst (seriøst, kødder ikke) forsøk på å få åttern ned, da han skulle spille litt pool i filmen. Og da han endelig klarte det, klarte han ikke å si replikken sin, alle bare lo :D

9116193[/snapback]

Hvor mange forsøk sa du sa du? :p

Lenke til kommentar

Så ekstramaterialet igjen og denne gangen telte jeg hvor mange ganger han trengte før han klarte å få ballen i hullet (men da han klarte det, dreit han seg, så den telte også).

 

Han brukte faktisk nøyaktig 15 forsøk.

 

Ellers var det morsomt å se hvordan regissøren køddet på settet gjentatt ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...