Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase/worklog: BMW 320i E36 Turbo *Update 30/7-12*


Brian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Laget en tråd der for to dager siden, så først var det lite svar men i dag kom det et interessant innlegg. Var en som fant en M3 som ble solgt i deler, deriblant teppet jeg letet etter. Prisen er på ca 800kr inkl. moms. Dettte er da i danmark etter språket å dømme på siden, så noen lapper med frakt oppå, så har jeg teppet. :)

Lenke til kommentar

Ja, stemmer det. Men nå har jeg et problem med bestillinga, skjønner ikke hvorfor det ikke går. Når jeg kommer til siste siden etter å ha fylt ut opplysninger så kommer denne meldingen øverst på siden:

 

Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14'

 

Cannot use empty object or column names. Use a single space if necessary.

 

/3.4.0.asp, line 100

 

Skjønner ikke hva dette kan være. Jeg har fylt ut alt som kan fylles ut, det eneste jeg ikke har fylt ut er land, fordi det ikke gikk an å velge eller skrive hvilket land jeg var fra. Er det problemet?

 

Edit: Drit i det :) , fant det ut nå. Så nå var det bestilt. :D Ble ca 1200 med frakt.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

jepp, er i god stand denne. Og ja, det stemmer, vi har samme felger ser det ut til. :) Gleder meg til jeg får på ny lakk, da blir den like fin som lakken på bilen din, som forresten er nydelig. :) Da begynner den å se strøken ut, så første oppgave med bilen nå er å skifte ut gulvteppet som jeg har bestilt fra danmark nå nettopp. Deretter blir det snart ny lakk. Må si jeg liker fargen på bilen din også veldig godt, så nå ble jeg litt mer i tvil om jeg skal ha den blå eller grå slik den er nå. :hmm:

 

Edit:

 

325icab_88: Hvor mye skal du ha for et bmw merke, det som er på panseret? Så at merket mitt var litt slitt der, så jeg tenkte å bytte det når jeg hiver på ny lakk.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Den blåfargen er fin, men jeg føler alt for mange BMW-er har den. To kamerater har den (begge er E36) og på Gatebil parkerte vi ved siden av to til i samme farge (også E36, tilfeldig, men det viser at det er en del av dem).

 

Den gråfargen er utrolig fin, var så langt fra å kjøpe en mørkegrå E36 323 Coupé selv ([--] så langt i fra faktisk :p).

Lenke til kommentar

taaaakk. :) Han ene lakkereren jeg hørte med drev ikke med slikt lengre, så nå har jeg fått tak i et nummer til en annen lakkerer som holder på med lakkering. Skal etter planen ringe han i morgen og høre om lakkeringa, og hvilken pris det blir så klart. Håper inderlig at det ikke blir svindyrt med hellakkering, slik at jeg må lakkere deler av bilen istedet. Det blir en liten nedtur, men får håpe på det beste. :)

 

Men en god nyhet er at gulvteppet er sendt i dag, og er på vei, så det blir skiftet så snart det ankommer.

 

Og en annen ting, merker at sperra diffen bak gjør at baken slipper meget kjapt. Da jeg kjørte i dag så stoppa jeg ved et veikryss. Det hadde nettopp regnet så asfalten var våt. Så da det kom en luke mellom noen biler måtte jeg kjappe meg litt, så jeg gidde kansje maks halv gass opp til 2700-2800rpm før jeg gira til andregiret, og da kjente jeg rumpa slapp. :) Faktisk første gangen jeg har spunnet med bilen, og dette var ikke med vilje.

Lenke til kommentar

Bestillingen ble sendt derifra den 30. august, og kom frem i dag, så jeg vil ikke si at en leveringstid på bare 3-4dager er ille med tanke på at det er sendt fra danmark.

 

Jeg betalte ingen toll, jeg betalte prisen som siden oppgav med moms inkludert. Kjempegrei butikk det der. :)

 

90807.jpeg

:dribble:

 

Skal forresten til lakkereren i morgen slik at han kan komme med et prisoverslag på bilen. Det er ca en times kjøring fra her jeg bor. Teppet blir sikkert ikke montert før i morgen med tanke på at jeg skal til lakkereren i morgen, gidder ikke å kjøre dit uten seter å teppe. :p

Lenke til kommentar

Fin bil med helt grei motor.

 

Ikke noen racerfølelse man får, men en absolut fin motor.

 

Kjørte en 92 mod. 320 for noen dager siden, å vil vel heller kalle det en cruiser... man får liksom ikke den følelsen av rå kraft.

 

Nå er jo jeg bortskjemt med 2.0TDI med 220 og 410NM. så overgangen ble sef. litt laber... men bilen var grei og kjøre, og lyden motorlyden var vel kanskje det jeg likte best ved den bilen.

 

Men... det er jo så mange som har en slik bil... så det blir liksom ikke noe kledonium da... hehe

 

Men uansett... lykke til med fin bil! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...