Gå til innhold

Nyheter på PSN EU&US Store

Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde holde lenge med de 3 store språkene i Europa, noe som har fungert utmerket i all tid før uten de store fosinkelsene.

Når samtlige europeiske språk skal legges inn sier det seg selv de kommer bakpå meå gi dem ut..

Skrevet
Burde holde lenge med de 3 store språkene i Europa, noe som har fungert utmerket i all tid før uten de store fosinkelsene.

Når samtlige europeiske språk skal legges inn sier det seg selv de kommer bakpå meå gi dem ut..

9501681[/snapback]

Kan ikkje minnast at nokon sutra over at spela til playstation 1 og 2 ikkje var på norsk, eller var på noko anna enn engelsk.. For min del blir det ekstremt rart at eg sitte å spele eit "dubba" spel.. Får liksom følelsen av at eg ser på "Friends" på Tysk tv :p

Motorstorm på norsk er snålt, same kan seiast om HSword :!:

Skrevet

Dumt spørsmål kanskje, men jeg har jo registrert meg på EU-store, og har også en annen bruker på US-store. Har handlet fra EU-store, men skulle gjerne gjort det fra US-store også. Hvordan har dere løst det problemet? Er det greit å ha 2 kontoer med samme kort-registrering?

Skrevet
Dumt spørsmål kanskje, men jeg har jo registrert meg på EU-store, og har også en annen bruker på US-store. Har handlet fra EU-store, men skulle gjerne gjort det fra US-store også. Hvordan har dere løst det problemet? Er det greit å ha 2 kontoer med samme kort-registrering?

9522112[/snapback]

funker fint for meg ihvertfall. men er vel kanskje en risk, vet ikke hvor mye sony sjekker opp det her..

btw får vi noe juicy på storen denna uka?:o

Skrevet

Pokker, kan de ikke få ut den j**** skate-demoen snart?! Var jo derfor jeg kjøpte ps3. Hadde jeg visst at fullversjonen sannsynligvis er ute på 360 før demoen er klar på ps3 hadde jeg jo heller kjøpt 360... :roll:

Skrevet
Game

MediEvil®: SCEE: All territories (PS1 title)

Locoroco Cocoreccho: SCEE: All territories (PS3)

Syphon Filter: SCEE: All territories (except Germany) (PS1 title)

Video

Heavenly Sword - TV Ad: SCEE: Australia, Denmark, Finland, Ireland, New Zealand, Norway, South Africa, Sweden & UAE

Jericho Trailer: Codemasters: All territories (except Germany, Portugal, Russia)

New Banners

Skrevet (endret)
PSN store oppdatert med Loco Roco interaktiv screensaver, pluss syphon filter og medevil + 2 trailere...

9534137[/snapback]

EU eller US?

9534512[/snapback]

EU.

Ingenting har skjedd på US. Er det ikke på torsdagene den blir oppdatert?

EDIT: Noen som har lastet ned Locoroco btw? Gøy?

Endret av Firetrucken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...