Gå til innhold

Nyheter på PSN EU&US Store


Tharos.

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvor jeg skal poste det så jeg poster det her. Jeg har glemt passordet til min PSN konto og jeg vet ikke hvordan jeg får tak i det igjen. Det finnes ikke noe form for "glemt passord: få det på e-mail". Problemet er at jeg vil endre/fjerne kredittkortet mitt fra kontoen slik at ikke alle bare kan gå inn på PS Store og kjøpe hva de vil, eller at ting og tan blir trukket ifrå automatisk.

 

Ver så snill og hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke hvor jeg skal poste det så jeg poster det her. Jeg har glemt passordet til min PSN konto og jeg vet ikke hvordan jeg får tak i det igjen. Det finnes ikke noe form for "glemt passord: få det på e-mail". Problemet er at jeg vil endre/fjerne kredittkortet mitt fra kontoen slik at ikke alle bare kan gå inn på PS Store og kjøpe hva de vil, eller at ting og tan blir trukket ifrå automatisk.

 

Ver så snill og hjelp.

 

Er det mange som har tilgang til det da..når ikke du engang husker passordet.

Og er det ting og tang som blir trukket fra kortet automatisk da?? Det er ikke meg kjent vertfall.....

Lenke til kommentar

Hehe, jeg venta på at noen skulle si fra, men det tok mye lengre tid enn jeg trodde. Grunnen (om noen lurer på det) til at jeg ikke har oppdatert på en lang stund er arbeid, og mer spesifikt arbeidstid. Jeg tenkte å etteroppdatere alt som har kommet, når jeg snart får mer tid.

 

Men du har en god ide der, Caffeinbunny. Mye av det på lista er sikkert fjerna eller forandra, i tillegg til at alt er annerledes med det nye utseende på sjappa. Så om all say "I" går jeg gjerne til å bare legge ut siste oppdatering, eller kanskje ha et par-tre uker stående. Enklere for meg i alle fall. :)

Lenke til kommentar
04.09.08:

EU-store:

 

  • NHL 2K9 Demo
  • Pure Demo
  • HAZE DESTRUCTION PACK
  • Warhawk™ Triple Combo Pack
  • SOULCALIBUR WALLPAPER 01
  • SOULCALIBUR WALLPAPER 02
  • SOULCALIBUR WALLPAPER 03
  • SOULCALIBUR WALLPAPER 04

-----------------------------------------------------------------------

 

Skjønner ikke hvor dere finner den Pure demoen, jeg finner den ikke på PSN :dontgetit:

Endret av Entertainment
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...