Gå til innhold

Nyheter på PSN EU&US Store


Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EU oppdatert:

 

PS3:

Ratchet & Clank: Quest for Booty

Force Unleashed Demo

 

PSP:

Medal Of Honor: Heroes

Sid Meier's Pirates

 

PS1:

Track and Field

 

Resten:

National Geographic Safari Quiz Pack

Haze Domination Pack

Kratos Everybody's Golf Pack

DragonForce GH3 Pack

Far Cry 2 Trailer

PlayTV Trailer

Leipzig Trailers

Fatal Inertia Trailer 2

Lenke til kommentar

Noen som husker den videoen som ble lagt ut på PSN for lenge siden - Linger In Shadows?

Jeg husker jeg søkte rundt på nettet etter mer info om spillet, men det var ingen som visste hva det var for noe. De fleste sa at det bare var en tech demo, og ikke noe mer enn det.

 

Vel nå fant jeg nettopp følgende info: http://no.playstation.com/games-media/game...ger-in-Shadows/

 

Skal bli interessant å se i morgen! Jeg har begynt å få øynene opp for slike artistiske småspill i det siste, så detta gleder jeg meg til! :love:

 

Endret av GETINTHEVAN
Lenke til kommentar

Jeg må si jeg synes Linger In Shadows minner meg om det hypotetiske avkommet man ville fått om man paret "The Matrix" med Goldfrey Reggios "Koyaanisqatsi" og la på fargefilteret fra MGS-serien.

 

Se for deg scenen med de blekksprutrobotene fra den første Matrix-filmen blandet med scenen fra Koyaanisqatsi der Philip Glass' Pruit Igoe spilles, og så legger over fargepaletten til MGS.

 

Koyaanisqatsi (for de som ikke har sett filmen)

 

Bill.mrk. Øye For Detaljer

Lenke til kommentar

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

 

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif-funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

 

Så kan dere droppe off-topic-prat i samme slengen. Dobbeltposting er ikke tillatt/ønskelig, men skal ikke kommenteres i tråden. Send en PM eller rapporter innlegget det gjelder.

 

(Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Endret av k-ryeng
Lenke til kommentar
Ja, det skal bli spennende. Og dette spillet har fått utrolig lite PR må jeg si. Er det noen som visste at det var et spill i det hele tatt - eller bedre - visste at det var et spill som skulle komme på PSN i morgen?

 

Edit av moderator: Fjernet offtopic

 

Ingenting er bedre enn overraskelser, men tror jeg ser ann pris og erfaringer før jeg laster ned.

Er uansett godt å se at PSN begynner å få endel gode hele spill til nedlasting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...