Gå til innhold

Mye rot med amentio...


Anbefalte innlegg

Jeg kommer til å kjøpe en AM2 X2 6000+ samt litt andre småting i kveld fra enten stretto.no eller amentio.no. Er ikke redd for å handle hos noen av dem.

 

Kommer ann på hvem som blir billigst på totalen, og som er klar på varene.

9083886[/snapback]

 

Amentio har frakt på 125(tror jeg) uansett vekt!

Nå vet jeg ikke hva stretto tar da, men f.eks komplett er dritt dyre når det kommer til frakt :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en bestilling inne hos Amentio nå. På ordresiden sto det sendt omtrnet med det samme ordren var lagt inn, men noe trackingnummer er ikke å finne. Og varene er heller ikke kommet fram etter en uke. Andre jeg bestilte fra samme dag har kommet fram.

Og som andre sa, så svarer de jo ikke telefon.

Lenke til kommentar

Når ringer dere ? Jeg snakket med Amentio i går (08:10) for å kansellere en ordre og fikk svar i løpet av ett minutt eller to. Sendte også en mail for å bekrefte kanselleringen samt en forklaring på hvorfor jeg trakk bestillingen og fikk faktisk mailsvar tilbake etter under en time.

 

Dog skal det sies at jeg ikke kan se under ordre fliken at ordren min faktisk er slettet, men det bryr jeg meg ikke om så lenge jeg har konselleringen dokumentert pr. mail.

Endret av Illus
Lenke til kommentar
Når ringer dere ? Jeg snakket med Amentio i går (08:10) for å kansellere en ordre og fikk svar i løpet av ett minutt eller to. Sendte også en mail for å bekrefte kanselleringen samt en forklaring på hvorfor jeg trakk bestillingen og fikk faktisk mailsvar tilbake etter under en time.

 

Dog skal det sies at jeg ikke kan se under ordre fliken at ordren min faktisk er slettet, men det bryr jeg meg ikke om så lenge jeg har konselleringen dokumentert pr. mail.

9089120[/snapback]

 

Ringte senest nå for en time siden jeg :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...