Gå til innhold

Trailer: Mass Effect


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snodig. Han fyren som prater først... stemmen hans minnet fryktelig mye om Keith David sin.

 

Uansett, dette spillet bør gjøre noe veldig bra for å bli stort. Det har Halo å kjempe mot. Uansett om man liker Halo eller ikke, så kan en ikke nekte for hvor stor spillserien faktisk er. Mass Effect må nesten være dobbelt så bra som Halo om det skal kunne konkurrere noe spesielt. Spesielt siden dette også kommer på 360.

Lenke til kommentar
Uansett, dette spillet bør gjøre noe veldig bra for å bli stort. Det har Halo å kjempe mot. Uansett om man liker Halo eller ikke, så kan en ikke nekte for hvor stor spillserien faktisk er. Mass Effect må nesten være dobbelt så bra som Halo om det skal kunne konkurrere noe spesielt. Spesielt siden dette også kommer på 360.

9072554[/snapback]

Mass Effect er det største spillet til å treffe noen spillkonsoll, noen sinne! Det kommer nok aldri til å slå Halo i salgstall pga det er et RPG (Folk flest liker FPS-spill de bare kan hoppe inn i og blafre litt løs), men kvalitetsnivået til BioWare er unikt. For oss BioWare-fans er dette det største spillet på mange år. Jeg kjøpte faktisk en 360 ene og alene for dette spillet :D

 

Jeg gleder meg iallefall helt sykt til Mass Effect. Denne traileren var helt konge. Så et intervju på E3 om denne traileren og ME generelt, dette spillet blir stort!

Lenke til kommentar

Yep, Mass Effect blir årets 360 spill! Halo er vel og bra det, men det er ingen som forteller gode historier slik som Bioware gjør det. :thumbup:

 

Mass Effect kommer nok til å selge veldig bra, om ikke like bra som GTA4 eller Halo 3. Bioware har opp igjennom årene samlet sammen et meget trofast 'community' som alltid er klare for en ny episk historie.

 

Mass Effect står øverst på min liste i år hvertfall! :yes:

 

Ble nettopp ferdig med prequel novellen, 'Mass Effect Revelation'. Skikkelig bra måte å sette seg litt inn i universet som Bioware har laget.

 

Det ligger litt 'gameplay footage' på www.gamespot.com og på Mass Effect sin hjemmeside:

 

www.masseffect.com

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Må si meg enig med Alastor, selv om jeg digger RPG'er så foretrekker jeg at trailerne er litt action pakket. Og, slossing er jo i sanntid nå, i motsetning til kotor sitt semi tur baserte.

 

Er veldig glad for at gamer.no's artikkel nevnte at skytingen ikke var avhengig av sikte ferdighetene til spilleren, høres rart ut, men det er tross alt ett ROLLEspill. Det er ikke "du" som skyter, det er (i dette tilfellet) Sheppard, og da er det greit å vite at det er hans ferdigheter som teller.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...