Gå til innhold

Fotokonkurranse nr. 3, runde 11: Abstrakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med å slutte å dvele over det som har skjedd og heller gjøre litt for å delta. har kun mottatt 1 bidrag til nå!

9085833[/snapback]

Det vanlige er jo at alle bidragene kommer mellom 23:30 og 23:59 søndag kveld, så det vil jeg si er veldig bra! Trolig hjelper det godt for deltagelsen at vi bitcher i denne tråden... ;)

Lenke til kommentar
Hva med å slutte å dvele over det som har skjedd og heller gjøre litt for å delta. har kun mottatt 1 bidrag til nå!

9085833[/snapback]

Det vanlige er jo at alle bidragene kommer mellom 23:30 og 23:59 søndag kveld, så det vil jeg si er veldig bra! Trolig hjelper det godt for deltagelsen at vi bitcher i denne tråden... ;)

9086312[/snapback]

 

Om folk ikke klarer å sende inn til fristen syns jeg ikke noe synd på de.

Lenke til kommentar

Det er heldigvis ennå tid igjen til innleveringsfrist, og fra tidligere runder har i alle fall jeg erfaring med at de fleste bidragene kommer i siste liten. Men jeg håper ikke alle de andre konkurransene som foregår samtidig nå gjør sitt for at det blir dårlig med bidrag her. Dessuten ble ikke forsiden på akam oppdatert før på torsdag denne uken, noe som også kan bidra negativt... Håper imidlertid jeg tar feil...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...