Gå til innhold

5MP Touch,120fps(?)videorec+YouTube fra LG -KU990


Anbefalte innlegg

Bestilte akkurat en fra Elprice, blir sendt i morgen, men til saken. Jeg har levd med N73 og N75 i noen mnd, liker jo selvfølgelig veldig godt vanlig taster, men åssen er KU990 på meldinger? er den god og kjapp? Også håper jeg kameraet slår N73 sin, er litt i tvil siden mange her høres missfornøyde med kameraet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
husker fra jeg leste tidlig om denne telefonen at den hadde tv ut, stemmer dette? vis det står noen plass i tråden her så beklager jeg, søkte på lg ku990 + tv utgang men fikk ingen treff og det er litt for mange sider til at jeg orker å begynne å finlese idag :blush:

 

Ja det stemmer det :) Men du må kjøpe kabelen seperat, og jeg har ikke lykkes med å finne en enda. Kommer nok etterhvert, men per dags dato har ikke engang Ebay denne inne...

 

Og til posten lenger opp, ja det fungerer utmerket å taste meldinger.

Lenke til kommentar
Bestilte akkurat en fra Elprice, blir sendt i morgen, men til saken. Jeg har levd med N73 og N75 i noen mnd, liker jo selvfølgelig veldig godt vanlig taster, men åssen er KU990 på meldinger? er den god og kjapp? Også håper jeg kameraet slår N73 sin, er litt i tvil siden mange her høres missfornøyde med kameraet.

 

Det føles veldig rart ut å skrive meldinger med en gang, og ting tar tid. Men man merker gradvis at man får teken på det, og for min del har det tatt 2 - 3 dager, så skriver jeg rimelig fort å føler meg komfortabel med måten dette funker på, selvom det nok uansett for meg ikke vil gå raskere enn med ekte taster, men det spiller dog heller ingen stor rolle for meg. Har kommet over 20år, og da blir liksom det å sende meld litt kjedelig etterhvert, om det ikke er med en jente her og der:P

 

På meldingene er den ihvertfall god og kjapp, men jeg har EN TING å utsette på bare, og det er at tast "0", altså mellomromstaster, er veldig lett å bomme på og treffe "send" tasten i bunn. Men man får gradvis inn feelingen med hvordan man holder fingrene osv. Uansett, telefon har god respons!

 

Kamera syns jeg fungerer aldeles utmerket!! Det, også batterikapasiteten. Jeg brukte den i 2 døgn, spilte på den, ringte, skrev meld osv osv, og den holdt jaggu i 2 døgn:P

Lenke til kommentar
I denne videoen ser den jo rask og fin ut.

 

GSMarena skriver dog at den blir treg så snart minnekortet fylles opp... Ergo burde det ikke være noe problem om man kan bruke microSDHC-kort? Kan man det?? :p Altså, når det først er en telefon å ta store bilder og filme store filmer med, bør det jo være plass til 8 GB minnekort...

 

andre enn meg som ikke synest den så så alt for rask ut? :(

 

er litt for mye negativ tilbake meldinger fra kamera siden til at dette skal være verdt det.. det er jo tross alt en kamera mobil...

 

noen andre som tenker denne eller har kjøpt den, som hadde/har en HTC Touch fra før? jeg lurer på å bytte ut min med denne, men er i tvil..

Lenke til kommentar
Det føles veldig rart ut å skrive meldinger med en gang, og ting tar tid. Men man merker gradvis at man får teken på det, og for min del har det tatt 2 - 3 dager, så skriver jeg rimelig fort å føler meg komfortabel med måten dette funker på, selvom det nok uansett for meg ikke vil gå raskere enn med ekte taster, men det spiller dog heller ingen stor rolle for meg. Har kommet over 20år, og da blir liksom det å sende meld litt kjedelig etterhvert, om det ikke er med en jente her og der:P

 

På meldingene er den ihvertfall god og kjapp, men jeg har EN TING å utsette på bare, og det er at tast "0", altså mellomromstaster, er veldig lett å bomme på og treffe "send" tasten i bunn. Men man får gradvis inn feelingen med hvordan man holder fingrene osv. Uansett, telefon har god respons!

 

Kamera syns jeg fungerer aldeles utmerket!! Det, også batterikapasiteten. Jeg brukte den i 2 døgn, spilte på den, ringte, skrev meld osv osv, og den holdt jaggu i 2 døgn:P

Tusen takk for gode svar :)

Lenke til kommentar
Noen som har testa minnerkort over 2gig? funker det fint?

 

Har lest (av personer her på forumet) at det fungerer fint, men at den ikke viser at det er mer enn 2gb ledig plass. Altså hvis du har 8gb ledig, viser den bare 2, men du kan fortsatt se og finne alle filer, når du kommer under 2gb ledig begynner den å telle ned :)

Lenke til kommentar

Ja, var der på mandag, dem sa dem hadde 2 stk igjen, så spurte jeg hva prisen var og den var 4700,- fikk rett å slett sjokk, så kjørte til Elprice ved siden av, fikk beskjed om å bestille den på nettet, for dem hadde 1 igjen, og nå ligger den i Oslo å venter :D

Edit: Btw dem hadde ikke telefonen utstilt.

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar
Synest det er litt dumt at minnekortet ikke kommer opp som egen disk når du kobler til usb kabelen.

Må gå igjennom det programmet som følger med, som har en tendens til å klikke etter at jeg har lastet opp ting på mobilen.

 

Kan du ikke velge det i innstillingene da? Var en video på forrige side eller noe som viste det. Da kommer den opp som en egen enhet under Min datamaskin.

Lenke til kommentar
Ja, var der på mandag, dem sa dem hadde 2 stk igjen, så spurte jeg hva prisen var og den var 4700,- fikk rett å slett sjokk, så kjørte til Elprice ved siden av, fikk beskjed om å bestille den på nettet, for dem hadde 1 igjen, og nå ligger den i Oslo å venter :D

Edit: Btw dem hadde ikke telefonen utstilt.

 

Hvordan i all verden kan de ta 1000 kr mer for den i butikk enn på nett?? :p Høres ikke helt riktig ut.

 

Plusle: Papyrus har 4 på lager. Du kan jo ringe dit og spørre om de har en utstilt. 

 

Papyrus har butikk på Klingenberg i Oslo, til de som ikke visste det. (Ved Klingenberg Kino, mellom Nationalteatret og Aker Brygge.)

Lenke til kommentar
Kan du ikke velge det i innstillingene da? Var en video på forrige side eller noe som viste det. Da kommer den opp som en egen enhet under Min datamaskin.

 

Ah.. hehe, se der ja!

Tror jeg må begynne å lese bruksanvisningen grundigere før jeg begynner å klage på ting :p

Endret av androiden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...