Gå til innhold

5MP Touch,120fps(?)videorec+YouTube fra LG -KU990


Anbefalte innlegg

Kjempeskuffet!

 

LG KU990 har ikke støtte til Mac. Ikke bare kommer programvaren til mobilen på en mini-cd, som fysisk ikke vil mountes inn i Macbooken, men selve programvaren finnes kun for PC på internett.

Det vil si at verken iCal eller iTunes vil synces, og all import/eksport av bilder/videoer må gjøres via bluetooth.

Problemet kan antageligvis løses ved å bruke parallels/XP/Vista, slik at selve syncingen kan gjennomføres. Men fremdeles da ikke med verken iCal eller iTunes.

 

Jeg sender derfor mobilen tilbake til komplett i morgen tidlig, og venter ytterligere 1 døgn på at min iPhone skal komme. Det optimale hadde vært KU990 med skikkelig syncing til mac. Dette kan nok komme etter hvert, men jeg gidder ikke vente.

 

Takk LG, for wasting my time!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjempeskuffet!

 

LG KU990 har ikke støtte til Mac. Ikke bare kommer programvaren til mobilen på en mini-cd, som fysisk ikke vil mountes inn i Macbooken, men selve programvaren finnes kun for PC på internett.

Det vil si at verken iCal eller iTunes vil synces, og all import/eksport av bilder/videoer må gjøres via bluetooth.

Problemet kan antageligvis løses ved å bruke parallels/XP/Vista, slik at selve syncingen kan gjennomføres. Men fremdeles da ikke med verken iCal eller iTunes.

 

Jeg sender derfor mobilen tilbake til komplett i morgen tidlig, og venter ytterligere 1 døgn på at min iPhone skal komme. Det optimale hadde vært KU990 med skikkelig syncing til mac. Dette kan nok komme etter hvert, men jeg gidder ikke vente.

 

Takk LG, for wasting my time!

 

Enig at det var litt tåpelig av LG. men dette kunne du helt sikkert ha funnet ut vist du hadde lest litt om telefonen før du bestilte den.

Lenke til kommentar
Klarte å ødelegge beskyttelsesfilmen som fulgte med telefonen til samboeren min. Noen som vet hvor man kan kjøpe ny?? Helst orginal (laget til viewty)

 

 

Hmm.. Tror ikke at du får kjøpt original-film for Viewty. Isåfall hadde det nok vært dyrt.

Gå for en universal film, som du kan klippe til selv:) De fleste funker vel bra, og er ganske gjennomsiktige :tease:

 

https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=10022

Lenke til kommentar
Klarte å ødelegge beskyttelsesfilmen som fulgte med telefonen til samboeren min. Noen som vet hvor man kan kjøpe ny?? Helst orginal (laget til viewty)

 

 

Hmm.. Tror ikke at du får kjøpt original-film for Viewty. Isåfall hadde det nok vært dyrt.

Gå for en universal film, som du kan klippe til selv:) De fleste funker vel bra, og er ganske gjennomsiktige :tease:

 

https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=10022

 

Kjøpte 10 stk til 49 kroner på ebay av typen RG professional Screen Guard made for LG KU990. Kom fra Kina 8 dager etter bestilling og fungerer til alt overmål :)

Lenke til kommentar
Klarte å ødelegge beskyttelsesfilmen som fulgte med telefonen til samboeren min. Noen som vet hvor man kan kjøpe ny?? Helst orginal (laget til viewty)

 

 

Hmm.. Tror ikke at du får kjøpt original-film for Viewty. Isåfall hadde det nok vært dyrt.

Gå for en universal film, som du kan klippe til selv:) De fleste funker vel bra, og er ganske gjennomsiktige :tease:

 

https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=10022

 

Kjøpte 10 stk til 49 kroner på ebay av typen RG professional Screen Guard made for LG KU990. Kom fra Kina 8 dager etter bestilling og fungerer til alt overmål :)

 

damn.. det var no en grei deal.. hvor mye vart det kostenes med frakt og andre kostnader?

Lenke til kommentar
Klarte å ødelegge beskyttelsesfilmen som fulgte med telefonen til samboeren min. Noen som vet hvor man kan kjøpe ny?? Helst orginal (laget til viewty)

 

 

Hmm.. Tror ikke at du får kjøpt original-film for Viewty. Isåfall hadde det nok vært dyrt.

Gå for en universal film, som du kan klippe til selv:) De fleste funker vel bra, og er ganske gjennomsiktige :tease:

 

https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=10022

 

Kjøpte 10 stk til 49 kroner på ebay av typen RG professional Screen Guard made for LG KU990. Kom fra Kina 8 dager etter bestilling og fungerer til alt overmål :)

 

damn.. det var no en grei deal.. hvor mye vart det kostenes med frakt og andre kostnader?

 

http://cgi.ebay.com/10x-Screen-Guard-Prote...1QQcmdZViewItem

 

Med kursen idag ligger summen totalt (med frakt osv) på rundt 50-60 kroner. 4.99$ for 10 pk med beskyttelsen. Det er veldig enkelt å feste den på skjermen, luftbobler er ikke et problem overhodet. Har hatt på min i 2 mnd nå og fungerer veldig bra. Hvis den jeg har linket til evt blir solgt er det bare å søke på "LG KU 990 screen".

 

Den er spesial laget for KU 990, noe som betyr at den passer perfekt og er utformet slik at den ikke dekker for kameraet eller høyttaler.

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...