Gå til innhold

5MP Touch,120fps(?)videorec+YouTube fra LG -KU990


Anbefalte innlegg

Noen som kan bekrefte eller avkrefte WiFi på denne? Orker ikke lese hele tråden..

Det er ikke Wifi på KU990.

Har bestillt hos elprice og håper jeg får den i løpet av neste uke :dribble:

 

Helvette!

Fra elprice

 

Hei! Vi fikk dessverre en lei beskjed fra LG produsentene. KU990 vil ikke være klar for levering før 1-2 desember. Som kompensasjon trekker vi fra 70 kr på orden din og fjerner frakten og håper du fortsatt vil oppretteholde ordren din hos oss!

 

Hmm, da er det visst ikke bare Yatack.no...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som kan bekrefte eller avkrefte WiFi på denne? Orker ikke lese hele tråden..

Det er ikke Wifi på KU990.

Har bestillt hos elprice og håper jeg får den i løpet av neste uke :dribble:

 

Helvette!

Fra elprice

 

Hei! Vi fikk dessverre en lei beskjed fra LG produsentene. KU990 vil ikke være klar for levering før 1-2 desember. Som kompensasjon trekker vi fra 70 kr på orden din og fjerner frakten og håper du fortsatt vil oppretteholde ordren din hos oss!

 

Hmm, da er det visst ikke bare Yatack.no...

 

Nei, men var vel litt forskjell på kundebehandlingen;)

Lenke til kommentar
Noen som kan bekrefte eller avkrefte WiFi på denne? Orker ikke lese hele tråden..

Det er ikke Wifi på KU990.

Har bestillt hos elprice og håper jeg får den i løpet av neste uke :dribble:

 

Helvette!

Fra elprice

 

Hei! Vi fikk dessverre en lei beskjed fra LG produsentene. KU990 vil ikke være klar for levering før 1-2 desember. Som kompensasjon trekker vi fra 70 kr på orden din og fjerner frakten og håper du fortsatt vil oppretteholde ordren din hos oss!

 

Hmm, da er det visst ikke bare Yatack.no...

 

Nei, men var vel litt forskjell på kundebehandlingen;)

 

Det kan man ganske trygt si ja... :hrm:

Lenke til kommentar
Spørs om det ikke blir en KU990 på meg også.

 

Noen som vet om batteritiden er noe særlig? Har ikke sett noe om det i noen reviews faktisk :s

Har hørt att den er nokså bra.

 

Skulle ikke elprice ha den inne nå?

 

Tror leveringsdato ble utsatt til 4. desember... Men den er ikke ølangt unna nå :)

Lenke til kommentar
Iflg. Netshop har leverandøren eller importøren dato 11.12.2007, så han tvilte på at de fikk den inn med det første. HATER utsettelser

 

Uff, kjedelige greier. Greit med en utsettelse, men når de utsetter det så mye som er gjort nå er det uutholdelig :(

 

Håper på å få den før jul da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...