Gå til innhold

5MP Touch,120fps(?)videorec+YouTube fra LG -KU990


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg (dama mi) får den i morra... hahahaha... Jeg jobber på posten, og jeg gikk derfra klokka 8 i stad, når jeg kom hjem sporet jeg den, og da så jeg at den ankom der jeg jobbet 5min etter at jeg dro derfra :p

 

 

Da er du heldig. sporet nettopp mobilen og var kun havnet i Stokke (og eg bor i Bergen)

Lenke til kommentar
Ingenting er som å spore en pakke i posten når den først er innlevert og så snike seg unna i lunchen for å hente den!

 

Hmm.. Misunner dere som bor sørpå. Det er litt enklere, for ikke å snakke om kortere;)

 

Krysser fingrene at min Viewty kommer til Bodø så snart som mulig.

 

Noen flere som vet om pakkene er på vei? Gleder meg.

Endret av Mr Oizo
Lenke til kommentar
Til info:

 

elprice.no skriver selv på sine nettsider at en kan bestille varer på nettet og hente disse i butikken.

 

Les:

Bestill på nett – Hent i butikk!

 

 

ÅKEI, nok engang! NEI! Mail fra elprice:

 

(Please keep the subject when replying to this mail)

 

Hei!

 

Det er ikke mulig å hente mobiler i butikk, de må sendes via posten

 

Med vennlig hilsen

Elprice Kundeservice

Mobil avd. v/saksbehandler 253

 

 

Nå har ikke jeg fler skjeer å mate det inn med ihvertfall! :p

Lenke til kommentar

Fikk inn KU990 der jeg jeg jobber, og lekte meg littegrann med kameraet. Filming i 120 fps var moro, og på mobilskjermen var kvaliteten bra - dog, nå vet jeg ikke hvordan det blir på en PC-skjerm. Touch-skjermen var responsiv og veldig grei å bruke, selv om den etter min mening ikke når opp til samme kvalitet som iPhone/iPod Touch. Eneste jeg hadde å sette fingeren på i den lille tiden jeg fikk prøve KU990, var den lange oppstartstiden - som var på nærmere 20-30 sekunder. Med andre ord på samme nivå som Nokia sine Symbian S60-telefoner og Windows Mobile-telefoner.

 

Sjansen for at KU990 blir min neste mobil er blitt betydelig større - dersom ikke en fra Apple-leiren får konvertert meg tilbake til iPhone, som jeg opprinnelig hadde bestemt å gå for...

Endret av EviLEddiE
Lenke til kommentar

Vel personlig så synes jeg at iPhone var sikkelig oppskrytt! Den hang seg ofte opp, og var egentlig veeeldig DUM mobil..

Den hadde et elendig kamera, og ingen videofunksjon.

Jeg er egentlig glad for at jeg solgte min..

iPhonen er også kjempe treg i oppstarten..

 

Håper bare ikke at Viewtyen er lik iPhonen..

 

Blir mobilen mindre tregere om man bruker microSDHC-kort?? Aldri hørt om..

Endret av a_man
Lenke til kommentar
I denne videoen ser den jo rask og fin ut.

 

GSMarena skriver dog at den blir treg så snart minnekortet fylles opp... Ergo burde det ikke være noe problem om man kan bruke microSDHC-kort? Kan man det?? :p Altså, når det først er en telefon å ta store bilder og filme store filmer med, bør det jo være plass til 8 GB minnekort...

 

Det funker med 8 Gb. Men det står 2 Gb på Ledig Plass-måleren helt du til kommer under 2 Gb ledig plass, da begynner den å synke. Det var hvertfall noen i denne tråden som hadde testet eller noe, og da gikk det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...