Gå til innhold

5MP Touch,120fps(?)videorec+YouTube fra LG -KU990


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Masse lekre bilder av LG Viewty her.

 

ahhh, den er lekker ja! :D

 

hva med ekstra utstyr til denne mobilen? Tilbehør! Noen sett noe ?

 

Ja, er det ikke sånn en lader man bare setter den nedi i a.. også sikkert en sånn fancy beskyttelseshylse av noe slag man stapper den nedi.

 

huskre jeg så et bilde av hva man kunne få kjøpt nå med det første som tilleggsutstyr, men jeg husker ikke hvor det var!

Lenke til kommentar
Masse lekre bilder av LG Viewty her.

 

ahhh, den er lekker ja! :D

 

hva med ekstra utstyr til denne mobilen? Tilbehør! Noen sett noe ?

 

Ja, er det ikke sånn en lader man bare setter den nedi i a.. også sikkert en sånn fancy beskyttelseshylse av noe slag man stapper den nedi.

 

huskre jeg så et bilde av hva man kunne få kjøpt nå med det første som tilleggsutstyr, men jeg husker ikke hvor det var!

cqs1195670861y.jpg

opt1195670862g.jpg

arx1195670862j.jpg

viu1195670862m.jpg

arx1195670862l.jpg

klz1195670862z.jpg

rgh1195670862f.jpg

viu1195670862r.jpg

jdv1195670862g.jpg

Lenke til kommentar
120fps hadde vel vært en veldig idiotisk overkill. Hvilke datamengder blir vel det for en snutt på 1 minutt?

 

Det er langtifra unødvendig :) Jeg kan filme ting med 120 FPS, for å så slakke det ned til si, 15 eller 20 FPS. Da får jeg et sakte-filmklipp som viser noe skje mellom 6 og 8 ganger saktere enn normalt.

Lenke til kommentar
120fps hadde vel vært en veldig idiotisk overkill. Hvilke datamengder blir vel det for en snutt på 1 minutt?

 

Det er langtifra unødvendig :) Jeg kan filme ting med 120 FPS, for å så slakke det ned til si, 15 eller 20 FPS. Da får jeg et sakte-filmklipp som viser noe skje mellom 6 og 8 ganger saktere enn normalt.

 

 

 

enig. dette blir gøy!!

Lenke til kommentar
Har bestilt den hos elprice og de får den inn på lørdag. Så har den vel i starten av neste uke tenker eg.

 

Ok... Men er det første sending som kommer til Norge nå, eller har den vært i Norge før?

 

Tenkte faktisk å bestille fra Elprice.no selv, men de leverte ikke med tele2...

Det er nok den første ja, eneste nettbutikk jeg vil stole på også. Med tanke på at de faktisk får den inn på den dato de gir ut.

Lenke til kommentar
Har bestilt den hos elprice og de får den inn på lørdag. Så har den vel i starten av neste uke tenker eg.

 

Ok... Men er det første sending som kommer til Norge nå, eller har den vært i Norge før?

 

Tenkte faktisk å bestille fra Elprice.no selv, men de leverte ikke med tele2...

Det er nok den første ja, eneste nettbutikk jeg vil stole på også. Med tanke på at de faktisk får den inn på den dato de gir ut.

 

 

Ja Yatack virker litt tvilsomt. Snakket med dem i tlf, og han lo faktisk når han sa de ikke kommer inn før neste fredag. snakket om at båten hadde gått på grunne osv.. .tåpelig :thumbdown: ...

Lenke til kommentar
Har bestilt den hos elprice og de får den inn på lørdag. Så har den vel i starten av neste uke tenker eg.

 

Ok... Men er det første sending som kommer til Norge nå, eller har den vært i Norge før?

 

Tenkte faktisk å bestille fra Elprice.no selv, men de leverte ikke med tele2...

Det er nok den første ja, eneste nettbutikk jeg vil stole på også. Med tanke på at de faktisk får den inn på den dato de gir ut.

 

 

Ja Yatack virker litt tvilsomt. Snakket med dem i tlf, og han lo faktisk når han sa de ikke kommer inn før neste fredag. snakket om at båten hadde gått på grunne osv.. .tåpelig :thumbdown: ...

 

 

Det er utrolig tåpelig. Den slags kundeservice fortjener ingen kunder i det hele tatt!!

Lenke til kommentar

Ville egentlig anbefalt deg å styr unna iPhone nå.. Mange bugs og altfor overpriset. Jeg har en selv så jeg vet hvordan den fungerer..

 

Den har tåpelige feil, sånn som at du kan ikke sende bilder eller sanger osv over blåtann! Kan kun bruke den til hodetelefoner osv..

Ikke mms og heller ikke mulig å kjøpe den åpen, ved å åpne den bryter du med garantien.

Du har ingen forsikring på den heller.

Kameraet suuuger!

iPod'en har en kjempe dårlig bass! Øreproppene skurer når man har på "bassforsterkning" Elendig bass!!

Ingen videofunskjon, henger seg ofte opp og faller ofte ut av menyer og internett.

Visst nok skal de fleste problemene være fikset i 1.1.2 men den helt ferske unlockingen på 1.1.2 stoler jeg ikke enda helt på.. Som sagt ingen forsikring!

 

Jeg har kjempe lyst på den KU990 bare venter på at den skal komme ut i nettbutikken.. Da kjøper jeg med engang!

Endret av a_man
Lenke til kommentar

Okei, første gang jeg har sett erfaringer som ikke er positive (med unntak av dette med MMS og 3g), men er det virkelig sant at man ikke kan sende ting over bluetooth?! Det er jo bare, ehh... helt sinnssvakt! I vennegjengen min bruker vi bluetooth masse!

 

Vel, vel. Nok off topic.

 

Har noen spørsmål angående denne telefonen. Man kan vel ikke bare klikke? Man kan vel "dra" fingeren over skjermen også? Tenker da på noe av det som er på iPhone, f.eks "drar" man fingeren over displayet for å ta av tastelåsen. Kan man dra på denne måten?

 

Hvordan er bildekvaliteten? Bedre enn n95 og k850i?

Lenke til kommentar
Noen som kan bekrefte eller avkrefte WiFi på denne? Orker ikke lese hele tråden..

Det er ikke Wifi på KU990.

Har bestillt hos elprice og håper jeg får den i løpet av neste uke :dribble:

 

Helvette!!!

Fra elprice

 

Hei! Vi fikk dessverre en lei beskjed fra LG produsentene. KU990 vil ikke være klar for levering før 1-2 desember. Som kompensasjon trekker vi fra 70 kr på orden din og fjerner frakten og håper du fortsatt vil oppretteholde ordren din hos oss!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...