Gå til innhold

Bug i mafia


Anbefalte innlegg

Jeg har en bug i mafia spillet. Etter å ha utført en oppgave av bilmekanikkeren skulle jeg få en rå sportsbil (kapittel 15 eller 16). Når jeg får beskjed om å hente bilen følger jeg bare kartet, men når jeg kommer de står det ingen bil der. Alikeel viser pila at det er noe som skal stå der. Så kommer mannen som eier bilen gående å stiller seg midt på gata. Og der står han. Ingenting skjer, jeg kan ikke gå bort å snakke med han eller noe. Hva er det som skjer da??? Noen som har vært ut for det samme som kan hjelpe meg??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kommer mannen ut av en cafe? Hvis det er det jeg tror det er så skal du bare stikke bort til bilen og dirke den opp...........eller har du allerede en Celeste marque 500(husker ikke navnet helt :oops: )

 

Funker ikke dette så lurer jeg på hvor du er, den bilen jeg prater om skal stå i New ark.

 

Håper dette hjalp :D

Lenke til kommentar

Det er denne bilen jeg skal ta ja... førsta gang jeg prøvde sto bilen utenfor cafeen, men da ble jeg tatt av politiet. Neste gang jeg prøvde sto ikke bilen der. Det er bare en mann som kommer å stiller seg midt i veien, og der står han. ingenting skjer. Bilen står ikke der!

Lenke til kommentar

NEEEEIIII!

 

Dette er lett(tror jeg.... :woot: ):

 

1.Du lærer å dirke en hvit sportsbil, dra til New ark og en cafe.

 

2.Der står den og venter på parkeringsplassen, se deg rundt etter purk og dirk opp.

 

3.Det kommer en mann ut av cafeen, han blir sur og prøver å ta deg!

 

4.mister du bilen av syne(eieren stikker av med den) så må du restarte oppdraget!

 

5.Blir du busta må du restarte oppdraget!

Lenke til kommentar

Det er absolutt ingen som skjønner det her!!! Jeg var busta en gang og jeg RESTARTER oppdraget!!! Når jeg da drar opp til cafeen, er det ingen bil som står parkert der!!!! det kommer ingen bil!! bare en man som stiller seg midt i gata. Tror selv det er en bug i spillet, og lurer på om det er noen som har oppdaget akkurat det samma....

 

vanskelig å forstå det der!!!!! ikke sant! :grumpy:

Lenke til kommentar
Det er absolutt ingen som skjønner det her!!! Jeg var busta en gang og jeg RESTARTER oppdraget!!! Når jeg da drar opp til cafeen, er det ingen bil som står parkert der!!!! det kommer ingen bil!! bare en man som stiller seg midt i gata. Tror selv det er en bug i spillet, og lurer på om det er noen som har oppdaget akkurat det samma....

 

vanskelig å forstå det der!!!!! ikke sant!    :grumpy:

 

Ja det er vel en bug da......... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...