Gå til innhold

Kjøpe lader til barbermaskin!


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg hadde ingen anelse om hvor vanskelig det er å få tak i lader til en enkel barbermaskin.

 

Jeg har en Braun - HQ 7830, og ønsker å kunne lade denne.

 

Er det noen nettbutikker som tilbyr salg av ladere til barbermaskiner? Eventuelt butikker i Stavanger-Sandnes området som kan hjelpe?

 

 

Philips_HQ_7830_Quadra__5633287.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Jeg hadde ingen anelse om hvor vanskelig det er å få tak i lader til en enkel barbermaskin.

 

Jeg har en  Braun - HQ 7830, og ønsker å kunne lade denne.

 

Er det noen nettbutikker som tilbyr salg av ladere til barbermaskiner? Eventuelt butikker i Stavanger-Sandnes området som kan hjelpe?

 

Philips_HQ_7830_Quadra__5633287.jpg

For det første så er dette Philips og ikke Braun.

 

Det følger en strømkabel med maskinen og den lader også maskinen. Hvis du mangler denne kabelen, så er det enklest å spørre etter en i nærmeste elektrobutikk.

Lenke til kommentar
Jeg hadde ingen anelse om hvor vanskelig det er å få tak i lader til en enkel barbermaskin.

Jeg har en  Braun - HQ 7830, og ønsker å kunne lade denne.

9042867[/snapback]

Hvis du prøver å finne en Braun lader til din Phillips Philishave barbermaskin forstår jeg at du får problemer. Prøv å søk på Google med HQ7830, Evt ta kontakt med Phillips Norge, evt en av de større elektrokjedene.

Lenke til kommentar

Har du laderen? Da reklamerer du på at den ikke virker lengre.

 

Philips har ikke mange wallbricks, så den du skulle hatt lages ennå. Den KAN ha fått nytt nummer pga RoHS men det kan et service verksted hjelpe deg med.

 

(I følge manualen skulle du ha HQ8000, og denne brukes enda på modeller som er i salg)

 

Elkjøp Giganten på Forus har egen service avdeling. Hør med dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...