Gå til innhold

Noen som bruker oppladbare batterier i sin mus???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
trådløst er ikke å anbefale mener nå jeg.

 

enig. brukt trådløs lenge.. men jeg ser ikke helt poenget. Det er utrolig sjelden du har utbytte av det. Bare mas når du plutselig ikke finner en av enhetene eller må skifte batteri.

 

god gammeldags tråd med USB er best spør du meg :D

Lenke til kommentar

Irriterer meg grenseløst hver gang jeg er på besøk hos venner som har mus med ledning. Må hele tiden dra i ledningen som henger bak skrivebordet. Synes ulempene med trådløs mus veier opp for irritasjonen med mus med ledning :)

 

edit: men så er jo det det med oppdateringsfrekvensen da. som regel en del bedre i mus med ledning

Lenke til kommentar

Det er jo gjerne av praktiske grunnen man velger trådløs fremfor vanlig. Selv kunne det ikke falt meg inn i mine villeste drømmer å gå tilbake til ledningssølet. Ang. batteri, så har jeg en eller annen Logitech mus fra 1999. Bytter batteriet hver 4. eller 5. måned, og det duger for meg...

Lenke til kommentar

Jeg har en trådløs optisk mus fra Fujitsu-Siemens. Kjempe digg. Bruker ladbare batterier og når jeg er ferdig med å bruke den, setter jeg den i laderen som fulgte med. Genial patent. Ser logitech har kommet med den nå, ca. 1 år etter jeg fikk min....

Lenke til kommentar

Problemet er vel at de fleste oppladbare batteriene bare er på 1,2v mens de vanlige er på 1,5v.

 

Da er det vel ikke rart at noen opplever at PC'n tror batteriene er utladet etter kort tid.

 

Dere som ikke har dette problemet: Hvilket tastatur/mus bruker dere og hvilke batterier?

Lenke til kommentar

Jeg bruker Sanyo Twicecell 1.2V / 750mAh i musa og Sanyo NI-MH 1.2V /1850 mAh i tastaturet. Logitech mus og tastatur.

Merker igrunnen liten forskjell i forhold til vanlige batterier. Dette er imidlertid batterier av god kvalitet. Bruker disse i alt fra jaktradio, fjernkontroller, lommelykter osv. I praksis synes jeg de varer like lenge.

 

John

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...