Gå til innhold

[løst]Hvordan forlate guild? LØST!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Har et guild som kun jeg er medlem av nå. Vil komme meg ut av dette enmannsguildet, men kommer meg ikke ut. Står at jeg må promote et annet medlem til guildleader først, men det er jo ingen andre enn meg der!!

Arr.. hva gjør jeg?

Endret av Gnimmels
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn går det når man spammer "JOIN MY GLD PLIZZX" til alle i generalchat, eller bare går opp til tilfeldige folk og åpner guild charter.

Skrevet

Fungerte det^^ takk så mye! Visste ikke om den kommandoen.

Og bitex, du trenger da ærlig talt ikke anta at det er det jeg har gjort... Var bare tåpelig sagt. Var et guild for meg og noen IRL venner, men de slutta å spille...

Voks opp...

Skrevet

Og bitex, du trenger da ærlig talt ikke anta at det er det jeg har gjort... Var bare tåpelig sagt. Var et guild for meg og noen IRL venner, men de slutta å spille...

Voks opp...

9023005[/snapback]

WoW er fullt av mennesker i alle aldersgrupper, ville ikke være rart om de fantes på dette forumet også. Er det ikke ett godt tegn at han ikke visste om kommandoen? Noe annet ville kunne tolkes som ganske trist.

Skrevet

Voks opp...

9023005[/snapback]

HAHHAHAHA! Der fikk du den! :!:

Skrevet

Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...